Hew Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Va me on en gullig sak inatt.. Stog utanför Darkshire och slaktate lowlvl's när en liten Gnome lvl16 kommer fram till mig och säger "Me lo ve y o u" Måste också lära mig prata Blev raiden lyckad föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Blev raiden lyckad föresten? Hehe... Jag var inte där (därför jag skvallra ) Men jag fråga dom efter och dom ville inte svara.. dom sa bara "njea.. kanske.." Så jag tror dom fick spö Förresten.. Mount äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hatar BG! Väntade 3 timmar igår. Fast under tiden så raidade horde Darkshire. Fick 8 HK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jahapp..vad kan man säga om raiden till Undercity, Elander? Gick väl "sådär"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Sedan den senaste patchen så kommer en map på skrivbordet varje gång man sätter på WoW som heter Logs med en textfil i som heter cpu.log. Nån som vet hur man stänger av detta, den förstör mitt fina skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Om jag får ett gästpass av en kompis, kan jag köpa spelet när det är slut och fortsätta spela på min gubbe jag gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Sedan den senaste patchen så kommer en map på skrivbordet varje gång man sätter på WoW som heter Logs med en textfil i som heter cpu.log. Nån som vet hur man stänger av detta, den förstör mitt fina skrivbord Frågan är hur du har lyckats sätta på det.. jag har inget sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Om jag får ett gästpass av en kompis, kan jag köpa spelet när det är slut och fortsätta spela på min gubbe jag gjorde? Du kan inte spela på din gubbe. Om du köper det måste du göra ny gubbe plus att skaffa ett kredikort eller gamecard för att registrera dig. Redigerad 2 augusti, 2005 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Har börjat på en NE Rouge. Verkar kul. Någon som vet hur Pick Pocket fungerar? Jag använder Stealth och smyger bakom, men det står bara invalid target. Vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Du kan inte spela på din gubbe. Om du köper det måste du göra ny gubbe plus att skaffa ett kredikort eller gamecard för att registrera dig. "Guest Pass" Customers - At any time after you have activated your "guest pass" account, you can click the button below to continue your account by entering a retail box authentication key. Står det på Hemsidan, funkar det ändå inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 "Guest Pass" Customers - At any time after you have activated your "guest pass" account, you can click the button below to continue your account by entering a retail box authentication key. Står det på Hemsidan, funkar det ändå inte? Jo det funkar att fortsätta spela med din gubbe ifrån ett guest pass, min kompis har gjort så @Blaucrozz: Har inte satt på nånting, fast är så på båda mina datorer och alla användare som jag har kört på sedan senaste patchen @Visa: Du kan bara göra så på humanoids(tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jo det funkar att fortsätta spela med din gubbe ifrån ett guest pass, min kompis har gjort så @Blaucrozz: Har inte satt på nånting, fast är så på båda mina datorer och alla användare som jag har kört på sedan senaste patchen @Visa: Du kan bara göra så på humanoids(tror jag) Enemy humanoids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jo det funkar att fortsätta spela med din gubbe ifrån ett guest pass, min kompis har gjort så @Blaucrozz: Har inte satt på nånting, fast är så på båda mina datorer och alla användare som jag har kört på sedan senaste patchen @Visa: Du kan bara göra så på humanoids(tror jag) Yeeey! Hoppas min kopis loggar in på msn snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ok... Detta måste jag bara berätta: Jag är ute i Hillsbrad och farmar läder. Jag är en bit bort från Southshore, ungefär vid Azurelode Mine. Då kommer tre Horde knatande och får syn på mig, jag har alltid pvp på. Dessa tre dödar mig och jag blir förbannad. Sen börjar min lvl 60 polare snacka med mig. Jag berättar för honom vad som hänt och han frågar om jag vill ha hämnd... Han kommer till mig och de 3, som nu sprungit in i gruvan är på väg ut. Min kompis gömmer sig och de tre börjar attackera mig. Då hoppar han ut och de blir helt förskräckta. Vi dödade alla tre och jag satt och hångarva under hela processen... God I love payback! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jahapp..vad kan man säga om raiden till Undercity, Elander? Gick väl "sådär"... Haha fan vad kul det var när vi satt på den jäkla kungastolen så kommer en jäkel och går på mig,MIG! Var kul när vi försökte gömma oss från detdär trollet sen så dök han upp igen Får vi göra igen när min CPDATORSOMÄRSPRILLANSNYSOMINTEFUNKARSOMDENSKASOMBORDEFUNKA FUNKAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Har gjort BG tre gånger idag. Trots min låga lvl fick jag 64 HK. Är trots allt den lägsta leveln man kan vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Har gjort BG tre gånger idag. Trots min låga lvl fick jag 64 HK. Är trots allt den lägsta leveln man kan vara där. Är rätt ny på WoW och har några frågor om BG. Vilken level krävs för BG? Vad är "HK" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Är rätt ny på WoW och har några frågor om BG. Vilken level krävs för BG? Vad är "HK" ? Finns för alla lvl-klasser från 21-30 (Warsong Gulch) sen typ .. ja uppåt. HK = Honour Kill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Finns för alla lvl-klasser från 21-30 (Warsong Gulch) sen typ .. ja uppåt. HK = Honour Kill Okej, tack! Då måste jag se till att bli LVL 21 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts