Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Om jag får ett gästpass av en kompis, kan jag köpa spelet när det är slut och fortsätta spela på min gubbe jag gjorde? ^_^

Du kan inte spela på din gubbe. Om du köper det måste du göra ny gubbe plus att skaffa ett kredikort eller gamecard för att registrera dig.

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan inte spela på din gubbe. Om du köper det måste du göra ny gubbe plus att skaffa ett kredikort eller gamecard för att registrera dig.

"Guest Pass" Customers - At any time after you have activated your "guest pass" account, you can click the button below to continue your account by entering a retail box authentication key.

Står det på Hemsidan, funkar det ändå inte? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Guest Pass" Customers - At any time after you have activated your "guest pass" account, you can click the button below to continue your account by entering a retail box authentication key.

Står det på Hemsidan, funkar det ändå inte? :shifty:

Jo det funkar att fortsätta spela med din gubbe ifrån ett guest pass, min kompis har gjort så :lol:

@Blaucrozz: Har inte satt på nånting, fast är så på båda mina datorer och alla användare som jag har kört på sedan senaste patchen ^_^

@Visa: Du kan bara göra så på humanoids(tror jag)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det funkar att fortsätta spela med din gubbe ifrån ett guest pass, min kompis har gjort så :lol:

@Blaucrozz: Har inte satt på nånting, fast är så på båda mina datorer och alla användare som jag har kört på sedan senaste patchen ^_^

Enemy humanoids :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeeey! Hoppas min kopis loggar in på msn snart :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok... Detta måste jag bara berätta:

Jag är ute i Hillsbrad och farmar läder. Jag är en bit bort från Southshore, ungefär vid Azurelode Mine. Då kommer tre Horde knatande och får syn på mig, jag har alltid pvp på. Dessa tre dödar mig och jag blir förbannad. Sen börjar min lvl 60 polare snacka med mig. Jag berättar för honom vad som hänt och han frågar om jag vill ha hämnd...

Han kommer till mig och de 3, som nu sprungit in i gruvan är på väg ut. Min kompis gömmer sig och de tre börjar attackera mig. Då hoppar han ut och de blir helt förskräckta. Vi dödade alla tre och jag satt och hångarva under hela processen...

God I love payback! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp..vad kan man säga om raiden till Undercity, Elander? Gick väl "sådär"... :shifty:

Haha fan vad kul det var ^_^

när vi satt på den jäkla kungastolen så kommer en jäkel och går på mig,MIG!

Var kul när vi försökte gömma oss från detdär trollet sen så dök han upp igen :lol:

Får vi göra igen när min CPDATORSOMÄRSPRILLANSNYSOMINTEFUNKARSOMDENSKASOMBORDEFUNKA FUNKAR

Länk till kommentar
Dela på andra sidor