xstreem Skrivet 25 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2015 6.1 är en värdelös ursäkt för en content patch, eftersom att där inte är någon content. Allt de uppdaterade och lade till hade lika bra kunnat vara del av en normal hotfix-uppdatering. Inget annat spel än WoW hade kommit undan med att kalla det en proper patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2015 Få se era selfies nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2015 Går att ta selfies i arena, 6.1 är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2015 Går att ta selfies under boss-dödande med, sjukt roligt! Dock så har bara en utav mina champs (En alt) fått Selfie-missionet, lite tråkigt menmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2015 Klarade nyss Selfie-missionet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2015 Jag tog en efter vi hade dödat blackhand normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2015 Äntligen har de släppt sin video! 9:50 för nerdscreams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2015 Som jag skrev i en status för ett tag sedan så har jag nu, efter kanske 3-4 års uppehåll, kommit igång med WoW igen. Ingen rolig liten tjomme som lirar på Chamber of Aspects? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2015 Som jag skrev i en status för ett tag sedan så har jag nu, efter kanske 3-4 års uppehåll, kommit igång med WoW igen. Ingen rolig liten tjomme som lirar på Chamber of Aspects? Jag har faktiskt börja levla en Shaman där på Horde. Tänkte raida litegrann tillsammans med en gammal vän och lägga PvP på hyllan för den här säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2015 Jag har faktiskt börja levla en Shaman där på Horde. Tänkte raida litegrann tillsammans med en gammal vän och lägga PvP på hyllan för den här säsongen. Jag kör tyvärr Alliance på den servern, kanske bort varit tydlig med det. Lite synd, alltid roligt att ha kul folk att spela med annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2015 Jag kör tyvärr Alliance på den servern, kanske bort varit tydlig med det. Lite synd, alltid roligt att ha kul folk att spela med annars! Det spelar ingen roll vilket server du är på längre, såvida du inte vill vara i samma guild. Om du invitar en vän till ett party så kommer hen skickas över till din server så att ni kan spela och ha skoj tillsammans (förutom i större städer som Org/SW/Shatt/etc). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2015 Det spelar ingen roll vilket server du är på längre, såvida du inte vill vara i samma guild. Om du invitar en vän till ett party så kommer hen skickas över till din server så att ni kan spela och ha skoj tillsammans (förutom i större städer som Org/SW/Shatt/etc). Jag lärde mig det igår natt, så var det då inte på min tid! Känner mig lite gammal... BT är i alla fall Xersize#2202 om någon känner för att leka runt, bara att lägga till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2015 Man kan ju inte undvika att bli tajt i brallan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2015 Hahah, om man får ett mission att uppgradera sin kamera så får den lite instagrammiga filters. Och den läggs i ens toybox, så alla ens karaktärer kan ta nytta av den! http://s11.postimg.org/4y1dxtdxe/Wo_WScrn_Shot_031315_173547.jpg #rapeface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2015 Avslutade precis min subscription. Just nu är WoW bara ett chattrum jag betalar 120kr i månaden för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 (redigerad) Nästa World of Warcraft-expansion kommer att annonseras 6 Augusti 18:00 på Gamescom!Källa: http://www.mmo-champion.com/content/5048-New-World-of-Warcraft-Expansion-Unveiling-at-Gamescom-2015-–-Live-Stream-August-6 Vad tror ni? Hoppas på South Seas och Queen Azshara! Redigerad 29 juli, 2015 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2015 20 minuter kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 6 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2015 Nya expansionen verkar lovande. Riktigt bra. That is all. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2015 Ställer mig ganska neutral med tanke på vilken katastrof Warlords of Draenor blev. Men det går inte att undvika känslan av lite hype i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2015 (redigerad) Vafan Redigerad 6 augusti, 2015 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts