Mark Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 (redigerad) http://www.wowhead.c...cale-eggdrinker konstant spawn. Är man själv där med ett gäng potion of luck är det rena guldgruvan. Hade två påsar fulla utav http://www.wowhead.com/item=87391 Ah najs, jag har hört talas om det där stället men aldrig orkar dra dit. Själv håller jag mig till stranden i Krasarang Wilds (som för övrigt är överbefolkat nu för tiden tack vare att streamare förstör och visar var de bra ställena är ) och Guo-Lai Halls. Kanske borde börja kolla in ditt ställe! EDIT: TUSEN SIDOR MED WORLD OF WARCRAFT, DET SKA FIRAS! Tack för alla underbara historier, bilder, bråk och expansionshype vi haft genom åren, gott folk! Redigerad 2 februari, 2014 av Mark 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 (redigerad) Ah najs, jag har hört talas om det där stället men aldrig orkar dra dit. Själv håller jag mig till stranden i Krasarang Wilds (som för övrigt är överbefolkat nu för tiden tack vare att streamare förstör och visar var de bra ställena är />/>/>/>/>) och Guo-Lai Halls. Kanske borde börja kolla in ditt ställe! EDIT: TUSEN SIDOR MED WORLD OF WARCRAFT, DET SKA FIRAS! Tack för alla underbara historier, bilder, bråk och expansionshype vi haft genom åren, gott folk! Hoooo yeaaaaah! Skummade igenom tråden lite fort igår kväll. Du har hängt med sen tidig vanilla va? Respekt bre Redigerad 2 februari, 2014 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 Hoooo yeaaaaah! Skummade igenom tråden lite fort igår kväll. Du har hängt med sen tidig vanilla va? Respekt bre Jajamen, började spela en vecka efter release! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2014 Jajamen, började spela en vecka efter release! bah.. 11/02/05 stod man vid gamestop som liten pojkspoling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2014 (redigerad) http://www.twitch.tv/pavatv Försöker få ner Garrosh, går väl sådär! Ligger på 30+ wipes sen igår. Kom in och säg hej! 47 wipes sen igår och fortfarande ingen kill Redigerad 4 februari, 2014 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2014 (redigerad) En kille som spelade in våra Malkorok och Spoils kills igår, kanske världens tråkigaste fights! Redigerad 8 februari, 2014 av Mark 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2014 3 veckor och strax över 100 wipes så var det äntligen dags för Garrosh att åka ner. Nu fortsätter äventyret i HC! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2014 Grattis! Nu börjar det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2014 Så jävla najs! Tycker att Blizzard har gjort ett sjukt bra jobb med att uppdatera de gamla texturerna och modellerna. Väntar ivrigt på nästa preview! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2014 Jag vill ha mer Undead preview DDDD8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2014 Nu kan man förboka Warlords of Draenor! Kom ihåg att ni får en lvl 90 boost med i köpet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2014 (redigerad) Kanske inte så mycket att hänga i granen, men efter att ha kämpat med att få ihop 25M raids i flera veckor så bestämde vi oss för att progressa igen i 10M. Så vi testade Heroic SoO och fick ner Immerseus ikväll. Fick in några bra försök på Protectors också som förhoppningsvis åker ner på söndag! Redigerad 22 mars, 2014 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2014 Kirrade denna igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2014 Protectors OCH Norushen nere på samma kväll. Norushen var ett skämt på Heroic, trodde han skulle vara betydligt svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2014 Gratz merga två karaktärer från Zenedar till Draenor då polaren joinade en hel svensk guild som jag är även med I. Samt som är mer aktiv. Lyckades få även en grupp till For the Horde achivment. Nu ska jag bara dra mina sista gubbar till 85 med mitt RaF konto sen till 90 och börja fixa gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2014 Gratz merga två karaktärer från Zenedar till Draenor då polaren joinade en hel svensk guild som jag är även med I. Samt som är mer aktiv. Lyckades få även en grupp till For the Horde achivment. Nu ska jag bara dra mina sista gubbar till 85 med mitt RaF konto sen till 90 och börja fixa gear. Lycka till med köerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 Lol, derp. Luktar första april. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 Lol, derp. Luktar första april. Sett 6.0 patch notes? Bästa jag sett någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 Sett 6.0 patch notes? Bästa jag sett någonsin. Aa, klockrent. Särskilt Warlock-texten. "All spells and abilities have been significantly revamped. Again. You’ll figure it out." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2014 Lol, derp. Luktar första april. Haha, dubbelhakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts