Colan K Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Hehe,! Jag tror jag också måste ta och köra WC3... Nu när servrarna är uppe tog jag mig en bild. Vem sade att du var tjock jag såra dig inte va`? :'( FÖRLÅT MIG!!! SIDA 100!! I will not fall and so shall we all FOR THE HORDE! Redigerad 1 augusti, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vem sade att du var tjock jag såra dig inte va`? :'( FÖRLÅT MIG!!! SIDA 100!! I will not fall and so shall we all FOR THE HORDE! Min rumpa är lite stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nu när servrarna är uppe tog jag mig en bild. Meh, fusk.. min är nere.. blir väll WcIII här också då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Servrarna nere? Har jag missat nåt? Har kunnat spela sedan klockan 11 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Min rumpa är lite stor! Du kan la skicka en bild till mig privat så kan jag kolla nämare på den saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 FOR THE HORDE! For the alliance ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 For the alliance ffs Jag gillar inte alliance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag gillar inte alliance. Nähä? Jag gillar inte horde? Ska vi ta en liten debatt om det här eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nähä? Jag gillar inte horde? Ska vi ta en liten debatt om det här eller? For the alliance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Någon som har nåt bra tips vars jag kan grinda på lvl 30? Testade norra STV, men det kändes lite tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Någon som har nåt bra tips vars jag kan grinda på lvl 30? Testade norra STV, men det kändes lite tråkigt.. Arathi highlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Arathi highlands Tackar, ska testa där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Är lvl 21 (snart 22). Har inte lirat på några dagar men jag undrar. Var bör jag vara vid denna lvl just nu? Är alliance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Är lvl 21 (snart 22). Har inte lirat på några dagar men jag undrar. Var bör jag vara vid denna lvl just nu? Är alliance Duskwood! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Thotim är den wow's uppslagsbok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Thotim är den wow's uppslagsbok Jag gör mitt bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Är lvl 21 (snart 22). Har inte lirat på några dagar men jag undrar. Var bör jag vara vid denna lvl just nu? Är alliance Duskwood/Wetlands. Även Stonetalon och Ashenvale går bra. Men det är bara om du är en seglirare som gör 3lätta quests/ställe och sen drar vidare. Gör du alla quests på ett ställe(tror det är runt 20 @ Dusk/wet) så kommer du klara dig och sen dra till Arathi/STV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Kanske lite onödigt men...har ni märkt hur oerhört många som stavar fel till Gnomeregan? Oftast skriver folk "Gnomergan", "Gnomeargan" eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Kanske lite onödigt men...har ni märkt hur oerhört många som stavar fel till Gnomeregan? Oftast skriver folk "Gnomergan", "Gnomeargan" eller liknande... Folket på Sunstrider skrev bara Gnome. Bah, dagens ungdomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Va me on en gullig sak inatt.. Stog utanför Darkshire och slaktate lowlvl's när en liten Gnome lvl16 kommer fram till mig och säger "Me lo ve y o u" Måste också lära mig prata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts