MyStiC Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Okej.. Om du skulle visa bild sÃ¥ funkar den inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ska Ã¥ka in till stan idag och kÃ¥lla om jag hittar nÃ¥t WoW exemplar om jag nu gör det vilken server är det som ni hänger i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martin14 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag spelar pÃ¥ servern stormscale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Talazemico Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har problem med att bestämma mig, sÃ¥ mina gubbar har varit sÃ¥här: Orc - shaman level 23, tog bort honom efter 4 dagar för att göra en Paladin - Human som är level 15 nu efter typ 10 timmars spelande:D Spelar pÃ¥ Al'akir skriv till "Talazemico" om du vill lira nÃ¥ngÃ¥ng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ska Ã¥ka in till stan idag och kÃ¥lla om jag hittar nÃ¥t WoW exemplar om jag nu gör det vilken server är det som ni hänger i? Du bör lira Bladefist, för typ en massa svenskar gör det. Och jag tror att de flesta frÃ¥m forumet gör det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nää! Kör pÃ¥ Silvermoon! Där hänger jag! Heter Zodd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det är rätt spritt, själv kör jag pÃ¥ Deathwing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Tuff tabard va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag är officiellt död. WoW har börjat hacka som satan pÃ¥ min skruttiga burk! Har cirka 7 FPS eller nÃ¥got. Jättekul Men nÃ¥ja, snart fÃ¥r jag tillbaks nytt ram sÃ¥ kan jag börja lira pÃ¥ min A64 igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag vet att jag postar mÃ¥nga bilder men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Jag fick inte förbokat nÃ¥got exemplar av WoW sÃ¥ jag har inget just nu men beställde ett frÃ¥n en butik i Stockholm som ska fÃ¥ in det pÃ¥ tisdag! SÃ¥ förhoppningsvis kommer jag att fÃ¥ det runt fredag. Har lirat Usa, Korean och EU betorna och jag tycker att spelet är bland det bästa jag sett. Det tar liksom aldrig slut. Men om nÃ¥gra dagar sÃ¥ blir det lira! Vi ses pÃ¥ shadow moon EDIT: Död Ã¥t alla paladins! FOR THE HORDE! Redigerad 20 februari, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag fick inte förbokat nÃ¥got exemplar av WoW sÃ¥ jag har inget just nu men beställde ett frÃ¥n en butik i Stockholm som ska fÃ¥ in det pÃ¥ tisdag! SÃ¥ förhoppningsvis kommer jag att fÃ¥ det runt fredag. Har lirat Usa, Korean och EU betorna och jag tycker att spelet är bland det bästa jag sett. Det tar liksom aldrig slut. Men om nÃ¥gra dagar sÃ¥ blir det lira! Vi ses pÃ¥ shadow moon EDIT: Död Ã¥t alla paladins! FOR THE HORDE! Nej, nej! Silvermoon! DÃ¥ kan du fÃ¥ lite hjälp av mig! är snart pÃ¥ vl 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Me ;D Redigerad 20 februari, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Typ samma som mikolan Redigerad 20 februari, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Jag fick inte förbokat nÃ¥got exemplar av WoW sÃ¥ jag har inget just nu men beställde ett frÃ¥n en butik i Stockholm som ska fÃ¥ in det pÃ¥ tisdag! SÃ¥ förhoppningsvis kommer jag att fÃ¥ det runt fredag. Har lirat Usa, Korean och EU betorna och jag tycker att spelet är bland det bästa jag sett. Det tar liksom aldrig slut. Men om nÃ¥gra dagar sÃ¥ blir det lira! Vi ses pÃ¥ shadow moon EDIT: Död Ã¥t alla paladins! FOR THE HORDE! RÃ¥kar det vara software express? Redigerad 21 februari, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det där mÃ¥ste jag köpa.. men när betalar man? alltsÃ¥ typ mÃ¥nads avgift. e det varannan mÃ¥nad eller varje?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Varje mÃ¥nad förutom den första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Typ samma som mikolan Yey, bästa guilden du är med i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hej pÃ¥ er!Jag ska börja lira WOW ikväll dÃ¥ jag har installerat det men finns det nÃ¥gon ras man inte ska välja om man inte kört det innan+vilken server är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hej pÃ¥ er!Jag ska börja lira WOW ikväll dÃ¥ jag har installerat det men finns det nÃ¥gon ras man inte ska välja om man inte kört det innan+vilken server är bra? Vet inte, har för mig att Warrior ska vara lättast att lira med, men det funkar bra att lira med alla bara man kommer in i det. Server, Shattered Hand tycker jag är en bra server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts