StellHell Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Skummade igenom senaste sidorna... seriöst stellan vad fan har hänt? Nog för att du inte var mycket imponerande förut men nu spyr du bara ur dig massa skit.. Tre exempel (bland många andra) Du skrev några sidor bak ett svar till en post som vars budskap var ungefär: "Varför vill warriors alltid att man som druid ska tanka? Riktigt trist tycker jag som druid, är det för att druider har blivit bättre tanks eller vad?" Ditt svar: För att warriors är gay! När de frågar om man "Är du feral?" är det samma sak som att de frågar "Kan du tanka?" Löjligt... man undrar om de är feral för att man vill veta vad mer man ska ta till gruppen, det vill säga om de är healer behöver du inte ta in en till, eller om man redan har en healer så blir det ett nej tyvärr vi har redan. Och anledningen till att druider föredras som tanks i grupper med warriors är att en ms/fury warrior är en usel tank ur aggrosynpunkt och dps-synpunkt medans en feraldruid pumpar aggro i klass med en protection warrior samtidigt som de gör en hel del mer skada än en prot warrior. "Dåligt" gearade feraldruider har dessutom mer avoidance & mitigation än en "dåligt" gearad warrior tank (speciellt ms/fury) Jag hatar warriors? Gör det mig till en sämre människa då? Frågar en grupp om man är feral så är det i 9 fall av 10 för dom vill ha en tank. Druider har bättre AoE tanking, och tankar bättre än MS/fury warriors, ja. Men en catdruid kan DPS'a bättre än en MS/Fury warrior likaså. Detta är något alla ser mellan fingrarna på, och tar druiden som tank, och låter warriorn DPS'a, även om han gör mindre skada än druiden. exempel 2 Du sitter hela tiden och klagar på att "Vad fan är det här, varför släpper de en ny expansion direkt efter den första expansionen? Nästan ingen hinner ju uppleva endgame " Mitt svar på det är att det har gått ett halvår sedan första expansionen släpptes och redan är det riktigt mycket guilds som har dödat Illidan & Archimonde och därmed clearat all TBC content. De har dessutom inte satt ett releasedatum på Wotlk men det är minst 3 stora content patcher kvar (2.2, 2.3 zul'aman, sunwell) samt tiden mellan att den sista patchen släppts och att expansionen släpps. Alltså har man riktigt mycket tid på sig att cleara alla tbc encounters OM man har viljan, orken & lusten för att inte glömma skillen. Finns personer som skulle kunna försöka på Illidan i flera månader innan de tar ner honom, ska man vänta på dem? Visst, möjligt att sunwell kommer bli något som folk har problem med att köra igenom innan wotlk beroende på hur långt innan wotlk kommer, so what om man missar en instans så länge man har kul när man lirar? Verkar som du bara lirar för epixen och isåfall är du ändå i fel guild. JAG säger att JAG vill döda Illidan innan det kommer en ny expansion. Jag skiter fullständigt i vad fan Nihilium gör nu när dom klarat skiten. Dom får skylla sig själva som nötte BT redan i PTR dumjävlarna. Sen verkar du missat hela min agression mot expansionen. JAG HATAR ATT LEVLA! Detta är något du helt ignorerade och bara pumpar ut skit om content. Jag skiter f.ö. precis i epix, och jag är inte heller med i ordinarie raid-gruppen. Så där har du fel igen, myttarN^. exempel 3: Du skrev i respons till en post som skrev i svar till att paladins var bra tanks, så länge de har mana att det var därför man tar med en präst för vampiric embrace att "Bah, en innervate per bossfajt räcker, fast vampiric embrace är också nice." Dags för "LOL?! kortet". LOL?! Innervate på en tankpaladin, är du helt galen ? Jag har 88 spirit på min paladin, och har man mycket mer än det (vad man än är för spec) så gör man fel. Det ger inte mycket mana =/. Och att sätta en shadowpriest i grupp med en tanking paladin? Möjligt att det kan hända beroende på bossfajt /raidsetup men inget man litar på. Oftast har casters & healers större behov. Istället, för att lyckas som tankpaladin är det ett snabbt vapen(d'oh) & judgement of wisdom som gäller samt mana oils, blackened sporefish mat & eventuells super mana potions. Vart, i hela jävla helvetet kom vi in på raiding? Vi snackar en helt vanlig 5-mans instance. Om paladinen börjar få ont om mana, så är en innervate precis lagom för att få upp honom till minst 50% mana igen. Jag vet, då en innervate i feral fixar upp 50%+ mana. Vamp.emb. är också bra, och ja; kör man 5-man så kommer paladinen också få mana! Fan vad HEFTIKKT VA?!?!?1+11+ Ingen har heller frågat, och de flesta vet dessutom redan om vad som ger mp5 och inte. Nog för att jag har en oseriös och "LOL JAG VET BÄST" historia bakom mig här på gtasajten, just för att jag inte har brytt mig så många kommer väl spotta på mig nu med. Syftet med denna post är att påpeka att stellhell inte vet vad han pratar om och dessutom gör det med en arrogant och överlägsen attityd vilket jag tycker är riktigt kasst. Du sitter fortfarande i samma otroligt dåliga sits i mina ögon. Och ja, jag kommer alltid se ner på dig när jag svarar, då du gång på gång bevisar att du inte har ett jävla skit innanför pannbenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Frågar en grupp en warrior så är det också oftast för att de vill ha en tank. Undrar vilka warriors du lirar med... vi brukar då inte ta in feraldruids för dps över fury/ms warriors. Som sagt, en feral druid som tankar gör fortfarande skada medans en warrior inte gör det. Du är i black temple nu, du har minst 6 månader på dig att döda Illidan... ska väl inte vara så svårt? 10 levels. Get over it. Nya talents, spells, omgivningar... för att inte nämna hur loreinvolverad expansionlevlingen kommer vara. Stackars lilla Stellan, som får spendera 1% av sin wow tid på att levla. Min kommentar angående epixen var grundad på dina kommentarer som tex "lika bra att sluta raida dirr, epics blir ändå värdelösa i wotlk" 5 manna? "en innervate räcker under en bossfajt" i 5 manna så dödar man bossarna innan man är nere på 50% mana som paladin tank... och nej, innervate ger inte 50% av en paladins mana om han inte har riktigt lite mana och en hel del spirit. Fortfarande wastad på en paladin tank. har han så mycket problem med manan är det antagligen för att han måste spamma concecration och/eller tankar mycket mobs, isf får han tillbaks mycket mana från spiritual attunement. Om det helt enkelt är för att alla måste gå verkligen allout så är det oftast bättre att dpsen chillar lite och att healern får manan (5manna). "ingen har frågat..." Snacket var angående att paladins var goa tanks om de hade mana... jag säger att du snackar skit och säger vad som gäller istället. edit: angående "Och ja, jag kommer alltid se ner på dig när jag svarar, då du gång på gång bevisar att du inte har ett jävla skit innanför pannbenet." Det där känner jag igen (inte bara angående mig).. idioter tenderar att komma med orelaterade påhopp när de kritiseras/stöter på nån med annorlunda åsikter. Redigerad 22 augusti, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Frågar en grupp en warrior så är det också oftast för att de vill ha en tank. Undrar vilka warriors du lirar med... vi brukar då inte ta in feraldruids för dps över fury/ms warriors. Som sagt, en feral druid som tankar gör fortfarande skada medans en warrior inte gör det. Frågar en PUG om man är feral så vill dom ha en tank. Har i värsta fall sett en grupp med en prot warrior som inte ville tanka, och tvingade mig till det. Du är i black temple nu, du har minst 6 månader på dig att döda Illidan... ska väl inte vara så svårt? 10 levels. Get over it. Nya talents, spells, omgivningar... för att inte nämna hur loreinvolverad expansionlevlingen kommer vara. Stackars lilla Stellan, som får spendera 1% av sin wow tid på att levla. Min kommentar angående epixen var grundad på dina kommentarer som tex "lika bra att sluta raida dirr, epics blir ändå värdelösa i wotlk" Vi har typ 15 pers attunade till BT än, så nix.. vi är inte i BT. Själv har jag inte satt foten i SSC/TK mer än en lootreaver fight, då jag inte är raider. Stackars lilla dig som inte kan tycka en expansion kan bli bra utan att dom höjer lvlcap. Inte mitt fel att lvling är så jävla surt. Jag vill göra annat än grinda som en jävla gnu. Och ja, dom blir värdelösa. Visst kan man fortsätta raida, men faktumet kvarstår att dessa epix man fixar nu kommer va sämre än grön loot senare. 5 manna? "en innervate räcker under en bossfajt" i 5 manna så dödar man bossarna innan man är nere på 50% mana som paladin tank... och nej, innervate ger inte 50% av en paladins mana om han inte har riktigt lite mana och en hel del spirit. Fortfarande wastad på en paladin tank. har han så mycket problem med manan är det antagligen för att han måste spamma concecration och/eller tankar mycket mobs, isf får han tillbaks mycket mana från spiritual attunement. Om det helt enkelt är för att alla måste gå verkligen allout så är det oftast bättre att dpsen chillar lite och att healern får manan (5manna). Wow, du är så jävla cool igen. "I 5 manna dödar man bossarna innan paldinen blir utan mana.. höhöh" Ditt fittsepe, det finns idioter till paladiner som inte vet hur dom ska spara på sin mana, och en innervate ger dig 2-3k mana, med eller utan spirit. Ingen har heller brytt sig om vad DPS gör i en fight. Finns rötägg som inte vet vad fan aggro äns är. "ingen har frågat..." Snacket var angående att paladins var goa tanks om de hade mana... jag säger att du snackar skit och säger vad som gäller istället. Så jag snackar skit för jag säger att en innervate ger en paladin utan mana, mer mana så han kan fortsätta fixa mer agro.. Jävla idiot. edit: angående "Och ja, jag kommer alltid se ner på dig när jag svarar, då du gång på gång bevisar att du inte har ett jävla skit innanför pannbenet." Det där känner jag igen (inte bara angående mig).. idioter tenderar att komma med omotiverade påhopp när de kritiseras/stöter på nån med annorlunda åsikter. Har inget med dina åsikter att göra. Jag tycker bara du är en stor jävla idiot, och jag hatar dig. Fair enough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Du blev alltså "tvingad" av folk du inte känner och aldrig har mött att tanka? Wow..... Dessutom.. står du i shattrath och en grupp skriker "LF3M shattered halls, got healer & tank" och du frågar om du får vara med som feral dps kommer majoriteten ta med dig, däremot om en grupp saknar en dps till Shattered halls kommer de fråga mages, rogues, warlocks eller hunters i första hand iochmed att de också bidrar med CC. Därför kommer du oftast få förfrågelse om att tanka. Och om det nu är ett sånt helvete att tanka för dig, då får du väl starta en egen grupp så kan du invita vem du vill och forma gruppen som du vill. Tror inte att ni tog winterchill med 15 pers.. och om ni bara har 15 pers attuned för att de andra inte kunde finisha Ata'mal terrace? Gg.. hjälp de stackars noobsen då! "Stackars lilla dig som inte kan tycka en expansion kan bli bra utan att dom höjer lvlcap. Inte mitt fel att lvling är så jävla surt. Jag vill göra annat än grinda som en jävla gnu." Det har jag inte sagt. Dock har jag full förståelse för att det är lättare att göra en bra expansion genom att höja levelcap. Vem kommer vilja promenera genom 10 nya zoner, görra massvis med quests & nöta nya dungeons bara för lore? Vissa kanske, men de flesta skulle nog stå över. De epics man får nu kommer vara minst 6 månader framåt (eller tills man hittar ny loot i TBC), desutom kommer de hjälpa med levlandet, precis som det alltid har varit... först mc för att hjälpa dig klara bwl, dra igenom bwl för att hjälpa dig progressa genom aq osv tills naxx. All progress i instancer och levlande har samma effekt... det gör att du kommer åt bättre items som ersätter dina gamla. Lika bra att sluta raida innan du börjar eftersom du ändå kommer ersätta allt eventuellt? Du kanske föredrar att lira med mentalt handikappade, men själv så kickar jag dem och hittar någon ny när jag stöter på dem. Så om jag säger att det kan vara bra att BoPa tanken ibland för han tar mindre skada snackar jag inte skit? För han tar ju ingen skada då de kommande 10 sekunderna... Ok fine, du får hata mig om du mår bättre av det Redigerad 22 augusti, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Du blev alltså "tvingad" av folk du inte känner och aldrig har mött att tanka? Wow..... Dessutom.. står du i shattrath och en grupp skriker "LF3M shattered halls, got healer & tank" och du frågar om du får vara med som feral dps kommer majoriteten ta med dig, däremot om en grupp saknar en dps till Shattered halls kommer de fråga mages, rogues, warlocks eller hunters i första hand iochmed att de också bidrar med CC. Därför kommer du oftast få förfrågelse om att tanka. Och om det nu är ett sånt helvete att tanka för dig, då får du väl starta en egen grupp så kan du invita vem du vill och forma gruppen som du vill. Jag har inget emot att tanka. Tycker det är kul, men jag får i majoriteten av inviterna tanka istället för dps'a, även om vi har en warrior. Tror inte att ni tog winterchill med 15 pers.. och om ni bara har 15 pers attuned för att de andra inte kunde finisha Ata'mal terrace? Gg.. hjälp de stackars noobsen då! Dödade winter med 23 pers. 17 attuned till BT. "Stackars lilla dig som inte kan tycka en expansion kan bli bra utan att dom höjer lvlcap. Inte mitt fel att lvling är så jävla surt. Jag vill göra annat än grinda som en jävla gnu." Det har jag inte sagt. Dock har jag full förståelse för att det är lättare att göra en bra expansion genom att höja levelcap. Vem kommer vilja promenera genom 10 nya zoner, görra massvis med quests & nöta nya dungeons bara för lore? Vissa kanske, men de flesta skulle nog stå över. Självfallet blir det lättare med en höjd lvlcap, men jag tycker fortfarande det suger att lvla. Även om inte du tycker det. De epics man får nu kommer vara minst 6 månader framåt (eller tills man hittar ny loot i TBC), desutom kommer de hjälpa med levlandet, precis som det alltid har varit... först mc för att hjälpa dig klara bwl, dra igenom bwl för att hjälpa dig progressa genom aq osv tills naxx. All progress i instancer och levlande har samma effekt... det gör att du kommer åt bättre items som ersätter dina gamla. Lika bra att sluta raida innan du börjar eftersom du ändå kommer ersätta allt eventuellt? Du kommer kunna dra till Northrend vid 68 om det blir samma som TBC, och vid 68 har du mestadels grön skit, så det kommer inte hjälpa dig ett skit. Du kanske föredrar att lira med mentalt handikappade, men själv så kickar jag dem och hittar någon ny när jag stöter på dem. Nice, jag försöker få dom att bli bättre. Så om jag säger att det kan vara bra att BoPa tanken ibland för han tar mindre skada snackar jag inte skit? För han tar ju ingen skada då de kommande 10 sekunderna... Wow, idiotjävel. Shield+HS funkar också om man vill slippa skada. Men sen kan man ju vara ett jävla fittretard också. Ok fine, du får hata mig om du mår bättre av det Du gör mig illamående varje gång jag ser att du skrivigt ett inlägg. Du kontrar dig själv med "Idag gjorde jag si och så, och jag är så jävla bra. Ingen annan här på forumet är så jävla bra som jag är, ni andra suger" och efter det så är det ett flameinlägg "Du, du, du och du är en jävla idiot. Så kan man inte göra, man ska göra som jag säger för jag är så jävla bäst". Jag ser dig som en fästing. Du har absolut ingen mening här i världen mer än att vara jävligt jobbig, och det finns inget som kan få dig att sluta för du älskar att vara ett förbannat arsle. Gör oss alla en tjänst och stick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) "Jag har inget emot att tanka. Tycker det är kul, men jag får i majoriteten av inviterna tanka istället för dps'a, även om vi har en warrior." Varför klagar du då? Och jag tänker inte ta upp varför du får tanka "även fast" ni har en warrior, det kan du kolla i mina senaste posts. "Dödade winter med 23 pers. 17 attuned till BT." Och om ni bara har 17 pers attuned för att de andra inte kunde finisha Ata'mal terrace? Gg.. hjälp de stackars noobsen då! "Självfallet blir det lättare med en höjd lvlcap, men jag tycker fortfarande det suger att lvla. Även om inte du tycker det." Och det är fortfarande över på 3 dagar. Get over it. "Du kommer kunna dra till Northrend vid 68 om det blir samma som TBC, och vid 68 har du mestadels grön skit, så det kommer inte hjälpa dig ett skit." I tbc så använde man mycket t3 tills & på level 70. Uppenbarligen så hjälper bättre gear dig att levla snabbare. "Nice, jag försöker få dom att bli bättre. " Det är skillnad på att vara efterbliven och att vara oerfaren. Oerfarna kan man lära att bli bättre, efterblivna kommer alltid vara efterblivna. "Wow, idiotjävel. Shield+HS funkar också om man vill slippa skada. Men sen kan man ju vara ett jävla fittretard också." På samma sätt som jag inte är dum nog att shield+hsa för att undvika skada så är jag inte dum nog att ge innervate till någon som ändå inte har nån spirit. "Du gör mig illamående varje gång jag ser att du skrivigt ett inlägg. Du kontrar dig själv med "Idag gjorde jag si och så, och jag är så jävla bra. Ingen annan här på forumet är så jävla bra som jag är, ni andra suger" och efter det så är det ett flameinlägg "Du, du, du och du är en jävla idiot. Så kan man inte göra, man ska göra som jag säger för jag är så jävla bäst"." Låt säga att du vore ett tennisproffs och någon kom fram och sa att det var bättre att hålla där nätet sitter och slå med handtaget, skulle du inte säga "Så kan man inte göra, man ska göra som jag säger för det är så det funkar bäst" på ett eller annat sätt? Annan situation, samma princip. Sen att jag väljer att vara arrogant och otrevlig det är upp till mig, för att jag inte bryr mig särskilt mycket om min image här på gtasajten. "Jag ser dig som en fästing. Du har absolut ingen mening här i världen mer än att vara jävligt jobbig, och det finns inget som kan få dig att sluta för du älskar att vara ett förbannat arsle." Och det baserar du på hur jag beter mig på ett forum? "Gör oss alla en tjänst och stick." Tyvärr Redigerad 22 augusti, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Tvi och flås vad mycket påhopp det vart nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Seriöst Grötmannen. Du går in på GTAsajten en gång per månad, DIREKT in i WoW tråden och trackar ner alla som är sämre än dig dvs alla. Sen sticker du och dyker upp nästa månad, samma sak där: Tracka ner så många som möjligt, sen försvinner du ännu en månad. Gör oss alla en tjänst och stick. P.S Du är säkert kass. Redigerad 22 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 P.S Du är säkert kass. Nej! Han har kitat en MASSA drakar på Razorgore fighten! Det skröt han med för ett par månader sedan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Tvi och flås vad mycket påhopp det vart nu. Var wajn om att inget händer här längre, nu blir det lite läsning iallafall, aye? Seriöst Grötmannen. Du går in på GTAsajten en gång per månad, DIREKT in i WoW tråden och trackar ner alla som är sämre än dig dvs alla. Sen sticker du och dyker upp nästa månad, samma sak där: Tracka ner så många som möjligt, sen försvinner du ännu en månad. Gör oss alla en tjänst och stick. P.S Du är säkert kass. Så många som möjligt? Isf hade jag väll brytt mig om att hacka på någon annan än Stellhell... Redan sagt nej tyvärr tänker inte göra er en tjänst och sticka. Jaså, jag är kass? Därför jag aldrig haft fel i något jag skrivit här ur skillsynpunkt till skillnad från dig mr "imp jotc tillsammans med sanctity aura ökar ju holy dmg med 25%, det är väl ändå rätt bra?" Kommer ihåg det, jag tillochmed skrev ordagrant vad jotc gör och du förstod ändå inte. Nej! Han har kitat en MASSA drakar på Razorgore fighten! Det skröt han med för ett par månader sedan!! Haha, ja jag tycker om att skryta Däremot går jag inte och säger LOL jag är bättre än dig utan grund, drakgrejen var ett utmärkt tillfälle att påpeka att nån var dålig samt att klämma in lite skryt om jag minns rätt! Redigerad 22 augusti, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Inte efter senaste patchen. 1h delay Edit: Först Det förklarar saken fick pengarna ca 1 timme senare också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) . Redigerad 22 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Däremot går jag inte och säger LOL jag är bättre än dig utan grund, drakgrejen var ett utmärkt tillfälle att påpeka att nån var dålig samt att klämma in lite skryt om jag minns rätt! Du vet ju inte ett piss om hur dåliga och bra vi är om du inte spelat med oss ditt jävla horbarn. It's worth a fucking ban! @Desmar, sluta vara en sån nolla och stå för var du säger. Edita dit "Håller med till 100%!" nu. Redigerad 22 augusti, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Inte efter senaste patchen. 1h delay Edit: Först Kolla ett par sidor bak så ser du att jag skrev det :< Redigerad 22 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Redan sagt nej tyvärr tänker inte göra er en tjänst och sticka. Om Stell inte tycker om dig är du redan halv-vägs där. Skryta gör man om man har gjort något, något som är värt att skryta om. Kita drakar i BWL är inte en sådan sak. Stell verkar kunna en hel del mer saker än dig, med tanke på att du spottar ur dig de mest idiotiska WoW-relaterade sakerna jag har sett på ett svenskt forum. Det var whine om ingenting som hände här, dina posts drar bara ned den allmänna IQ-nivån i tråden, låg som den var. Tack och hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Håller med till 100%! Hm Så du håller med han? Känns som du är Grötmannens vapendragare (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 "Jag har inget emot att tanka. Tycker det är kul, men jag får i majoriteten av inviterna tanka istället för dps'a, även om vi har en warrior." Varför klagar du då? Och jag tänker inte ta upp varför du får tanka "även fast" ni har en warrior, det kan du kolla i mina senaste posts. För det finns druider som inte gillar att tanka, och inte har tanking gear. Och när en prot warrior får ta DPS slot istället för druider så är det fel i världen. "Dödade winter med 23 pers. 17 attuned till BT." Och om ni bara har 17 pers attuned för att de andra inte kunde finisha Ata'mal terrace? Gg.. hjälp de stackars noobsen då! Sug mig kuk? Vi har inte vart i SSC på ett par veckor för att få ner Kael'thas, vilket vi fick. Sitta och snacka om att vi är noobs, när du själv är sämre. GG. "Självfallet blir det lättare med en höjd lvlcap, men jag tycker fortfarande det suger att lvla. Även om inte du tycker det." Och det är fortfarande över på 3 dagar. Get over it. Har inget att göra med det. Jag kan dra lvlen på ett dygn som fransosen gjorde, men jag kommer ändå inte gilla det. Inget jag kommer "Get over". "Du kommer kunna dra till Northrend vid 68 om det blir samma som TBC, och vid 68 har du mestadels grön skit, så det kommer inte hjälpa dig ett skit." I tbc så använde man mycket t3 tills & på level 70. Uppenbarligen så hjälper bättre gear dig att levla snabbare. Man slipper byta ut dom lika snabbt. Men dom kommer bli utbytta. Dessutom hjälper dom dig inte att lvla, då du kan lvla naken om det är så. "Nice, jag försöker få dom att bli bättre. " Det är skillnad på att vara efterbliven och att vara oerfaren. Oerfarna kan man lära att bli bättre, efterblivna kommer alltid vara efterblivna. Tror inga "riktiga" retards spelar WoW. Tror inte äns dom har en dator. "Wow, idiotjävel. Shield+HS funkar också om man vill slippa skada. Men sen kan man ju vara ett jävla fittretard också." På samma sätt som jag inte är dum nog att shield+hsa för att undvika skada så är jag inte dum nog att ge innervate till någon som ändå inte har nån spirit. 400% mana regen med 100% in combat så spelar det för fan ingen roll om du inte har någon spirit (Vilket alla har i vilket fall. Base+MotW då det är en druid i partyt). 100-150spirit, ger dig 2-3k mana. Så STFU noobfitta. "Du gör mig illamående varje gång jag ser att du skrivigt ett inlägg. Du kontrar dig själv med "Idag gjorde jag si och så, och jag är så jävla bra. Ingen annan här på forumet är så jävla bra som jag är, ni andra suger" och efter det så är det ett flameinlägg "Du, du, du och du är en jävla idiot. Så kan man inte göra, man ska göra som jag säger för jag är så jävla bäst"." Låt säga att du vore ett tennisproffs och någon kom fram och sa att det var bättre att hålla där nätet sitter och slå med handtaget, skulle du inte säga "Så kan man inte göra, man ska göra som jag säger för det är så det funkar bäst" på ett eller annat sätt? Annan situation, samma princip. Sen att jag väljer att vara arrogant och otrevlig det är upp till mig, för att jag inte bryr mig särskilt mycket om min image här på gtasajten. "Jag ser dig som en fästing. Du har absolut ingen mening här i världen mer än att vara jävligt jobbig, och det finns inget som kan få dig att sluta för du älskar att vara ett förbannat arsle." Där ser du vad jag menar. Vi kan sitta här, 9000 medlemmar kan sitta och spamma att vi hatar dig och vill att du ska sticka, och allt du kommer göra är att säga att du gillar att vara o-omtyckt. Och det baserar du på hur jag beter mig på ett forum? "Gör oss alla en tjänst och stick." Tyvärr Då får jag väl banna dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Kolla ett par sidor bak så ser du att jag skrev det :< I know. Men istället för att be honom titta "längre bak i tråden efter svar" så var jag lite schystare och skrev det. Tar ju inte så lång tid ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Nya bilder på WTLK BILDER FAN, dubbelpost >-< Redigerad 22 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Kan det här vara stället där Arthas sänker skeppen i Wc3? www.fz.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts