gizmo91 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Vann Shard of the Virtuos från Maiden igår, idag vann jag Pattern: Spellstrike Pants på min mage \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Woot woot, tog ner curator idag. Och så fick jag Beastmaw Pauldrons från The crone Dom äger verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Woot woot, tog ner curator idag. Och så fick jag Beastmaw Pauldrons från The crone Dom äger verkligen! Enhancement Shaman? (som jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Enhancement Shaman? (som jag) Nej, huntard Vemson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Nej, huntard Vemson Ok, här är jag --> Seldoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 När vi ändå håller på.. Swampen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Nightbane 25%..... fs... 2x 7k på tanken.. Edit: Min armory också. http://armory.wow-europe.com/#character-sh...am&n=Neelas Redigerad 6 april, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 När vi ändå håller på Antefreeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Kul, har samma problem som förut, innan jag slutade med WoW , kan inte logga in med min Paladin, för då dör datorn..rättare sagt, kan inte logga in med någon gubbe alls, då dör datorn. Nåja, jag tror det kan ha med grafikkortet och göra, så jag ska sätta in ett "nytt" senare idag och se om det hjälper. Min karaktär: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...&n=Markwood Redigerad 6 april, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Dahusa, 70 shaman Blackwido, 70 mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Kul, har samma problem som förut, innan jag slutade med WoW , kan inte logga in med min Paladin, för då dör datorn..rättare sagt, kan inte logga in med någon gubbe alls, då dör datorn. Nåja, jag tror det kan ha med grafikkortet och göra, så jag ska sätta in ett "nytt" senare idag och se om det hjälper. Min karaktär: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...&n=Markwood Vilken trevlig gubbe ^^ Dahusa, 70 shaman Blackwido, 70 mage LvLar man fortast som enchantment specc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Vilken trevlig gubbe ^^ LvLar man fortast som enchantment specc? Eftersom jag levlade med Enhancement specc så tycker jag att det är bäst. Elemental tills du får Windfury, sen speccar du enchancement. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Passar väl också på att länka då.. Nephele, 70 Warlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 LvLar man fortast som enchantment specc? Min specc. Dingar 50 idag. Click me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Idag tog jag mig till Sillithus för första gången iår, Hur funkar World Pvp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Idag tog jag mig till Sillithus för första gången iår, Hur funkar World Pvp? skit i de lvla istället noob! :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) skit i de lvla istället noob! :@ Men Fu pyrro/sho/Sge, jag ska dinga 60 under lovet sen ska jag smeka din huntard med en hand! Redigerad 7 april, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vilken trevlig gubbe ^^ LvLar man fortast som enchantment specc? Varför och varför skriver ALLA enchantment? Det heter ju faktiskt Enhancement Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Varför och varför skriver ALLA enchantment? Det heter ju faktiskt Enhancement Gör det? Efter att ha kollat på blizz talent calculator* såg jag att du hade rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Varför och varför skriver ALLA enchantment? Det heter ju faktiskt Enhancement Varför stavar ALLA fel till Gnomeregan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts