thotim Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Höhö.. Igår natt så fick guilden för sig att testa att döda Hakkar innan ZG skulle resetas.. Så typ 02.45 gick vi på han.. 17 pers Vi lyckades inte döda han, men vi fick ner honom till 35% iaf Då måste ni vara riktigt usla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Då måste ni vara riktigt usla. Ja faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Hmm ska fråga han som gjorde filmen sen. Har du inte frågat än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Clearade lite trash mobs i Naxxramas ikväll, inga epics droppade. Ajuste, spenderat dagen i Silithus tillsammans med Knarkuzz. =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Har du inte frågat än? Nope, han har inte vart online än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Nope, han har inte vart online än. Men fan då, ingen annan som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Men fan då, ingen annan som vet? Kolla cdon.com's Matrix 1-2-3 soundtracks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Aww FUCK. Fick precis reda på att guilden ska disbanal, eller hälften av guilden ska sluta lira tills expansionen kommer ut. Funderar starkt på att byta guild, men sen komma tillbaka efter expansionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Clearade lite trash mobs i Naxxramas ikväll, inga epics droppade. Ajuste, spenderat dagen i Silithus tillsammans med Knarkuzz. =O Haha, det var jo kul jo. Fick massa pengar, och vi döda några bossar, det var skit kul jo. Sen dinga jag också 58, så snart ska du få stryk i duel. Hhihihihih Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Ugh, nu blev det genast lite knepigt.. Jag har ju tänkt att lämna Doomhammer då expansionen kommer ut, men för några timmar sen så fick jag ett erbjudande att få gå med i Ancestral Legacy. Allt jag behöver göra är att göra en application (rutin) och prata med lite officers, och sen får jag gå med. Huvva, gå med i en BWL guild eller lämna Doomhammer för att finna lyckan någon annanstans? Ancestral Legacy har som krav att man bör raida minst 3-4 gånger i veckan då raidingtiderna är från 19.30-23.30 + Att jag har en del kompisar där sedan tidigare. Sticka från Doomhammer och börja lvla upp en Blood Elf då expansionen kommer låter roligt, men att lvla den från 1-70..ugh, onda minnen man har från 1-60.. Det lutar mer åt Ancestral Legacy, men jag ska sova på saken.. Redigerad 11 september, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Yes! jag hittade den tillslut . Navras - Juno Reactor Vs. Don Davis . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 *text* Go for Ancestral Legacy. Alltid roligare att spela med sina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Go for Ancestral Legacy. Alltid roligare att spela med sina kompisar. Problemet är, att 3-4 irl kompisar ska sticka från Doomhammer. Ack, vilka planer vi har.. Aja, ska tänka på saken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Dubbelpost, wtf.. http://video.google.com/videoplay?docid=-4...hrall+your+base Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Dubbelpost, wtf.. http://video.google.com/videoplay?docid=-4...hrall+your+base Jädra 80's tals spel. När jag såg den filmen så fick jag en sådan känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jädra 80's tals spel. När jag såg den filmen så fick jag en sådan känsla. Det menar du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Spelar en provraid med en guild nu i aq40, whipar på ögat atm. Edit: Tog ner ögat, men whipade på cthun. Redigerad 11 september, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Dubbelpost, wtf.. http://video.google.com/videoplay?docid=-4...hrall+your+base Hahahahaha, så jävla sämst film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad har jag gjort till det här stackars barnet? Det var ju inte meningen.. ^__^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad har jag gjort till det här stackars barnet? Det var ju inte meningen.. ^__^ Haha vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts