Jump to content

GTA SA Quiz


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Menade du att Tacklebarry(falsk? också hadde ansträngt sig?, så vill jag att du ska observera att det står -100% rätt. Han hadde nämligen 100% fel 2grr.

Vad försöker du säga egentligen?

Är det nån seriös tävling eller? Något pris?

Om inte så är det väl bara att strunta i det. Jag har inte gjort tävlingen, och vill inte vinna den heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör inget person angrepp mot dig, om du tror det, jag undrade bara fal han räknade attentatsmannen som en som hadde ansträngt sig och inte såg att det stod -100%.

Från och med nu kommer inga små skitungar som skriver skit i formulär fälten att få vara med på topplistan, jag orkar inte skriva ner en massa "namn" på folk som skriver att jag inte ska tro att jag är något. :wacko:

Jag tackar alla seriösa deltagare i quizet för att de försöker och uppskattar mitt quiz! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag undrade bara fal han räknade attentatsmannen som en som hadde ansträngt sig och inte såg att det stod -100%.

Jag har inte sagt något om person angrepp. Kan du förklara nogrannare vad du menar? Jag förstår inte den qoutade meningen. Är det nå viktigt du vill få sagt?

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt något om person angrepp. Kan du förklara nogrannare vad du menar? Jag förstår inte den qoutade meningen. Är det nå viktigt du vill få sagt?

Jag undrade fall andros trodde att den falska Tackleberry hadde ansträngt sig och inte såg att det stod - framför 100% rätt. Om han nu inte såg det så kanske jag ska ändra så att det syns bättre. Slut på onödig diskusion, jag vill inte att tråden ska låsas! :wacko:

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrade fall andros trodde att den falska Tackleberry hadde ansträngt sig och inte såg att det stod - framför 100% rätt. Om han nu inte såg det så kanske jag ska ändra så att det syns bättre. Slut på onödig diskusion, jag vill inte att tråden ska låsas! :unsure:

Hjälp hjälp jag är blind! :wacko:

det var ju ett minusutecken framför :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny topplista! Ännu fler små skitungar som bara fyller i för att vara "roliga" :huh: .

Hittills är det två som har försökt på riktigt.

Mickemannen 90% rätt

Andros 90% rätt

Unknown(CJ) 30% rätt

HowHow 30% rätt

Mong0man 20% rätt

BroDD 20% rätt

Molli 10% rätt

Dekrim 10% rätt

GEAS 10% rätt

Kalikuer 10% rätt

molli 1 10% rätt

TOMMY KILLER 00% rätt

San Andreas 00% rätt

FELL STACH 00% rätt

Lindstroem 00% rätt

Tacklebarry(Falsk?) -100% rätt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville bara meddela att en FELFELFELFEL är 11,11111111 >_<

edit.. tänkte fel, här är rätt: 9 frågor är 100% delar man 100 i 9 får man 11.1111111..

så enligt det så har jag 88.8% rätt bara

Nej, det är rätt, det finns 10 frågor. Det är bara så att fråga 5 är indellad i två istället för en extra fråga.

EDIT: Kan detta tolkas som ett erkännande av "attentatsmannen"?

Fråga 9 (Tal hus): blä

Fråga 4 (Gifta sig, pris ): köp paj hos farmor olssons pajer

Fråga 5 (Mobil mast): 2

Submit: Klar!

Fråga 2 (Helikopter platta): 1

Frpga 1 (stubbar): 6

E-mail: berra_ko@hotmail.com

Fråga 5 (Vad högst upp?): Nightvision

Fråga 8 ("fabrik": jag heter inte tackleberry så skyll inte på mi ...jag menar

han.

Namn: bertil

Fråga 3 (Kabel rullar): jag heter bertil det gör int du    >(:!!!:)

Fråga 7 (gant bridge längd): 1103m

Fråga 6 (lampor: 26

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gjorde du det där quizet?

är du så bra på att koda hemsidor eller var det aoutomatiskt på hemsidan(typ en hemsida som gjorde åt dig)

Det är ett formulär. Jag har registrerat mig på en sida som jag kan skicka formulären till och sedan skickas de atomatiskt till min epost.

Jag gör hemsidor som en liten hobby. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...