Tackleberry Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Ännu ett attentat med ditt namn! E det din email också, Tackleberry? Ja, men jag har inte ställt upp i tävlingen coh tänker inte göra det heller. Bry dig inte så mycket, för det gör inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Det är väll jag och mickemannen, unknown och howhow kanske också, men de verkar inte ha ansträngt sig. Och Tacklebarry om det nu inte är fusk? Menade du att Tacklebarry(falsk? också hadde ansträngt sig?, så vill jag att du ska observera att det står -100% rätt. Han hadde nämligen 100% fel 2grr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Menade du att Tacklebarry(falsk? också hadde ansträngt sig?, så vill jag att du ska observera att det står -100% rätt. Han hadde nämligen 100% fel 2grr. Vad försöker du säga egentligen? Är det nån seriös tävling eller? Något pris? Om inte så är det väl bara att strunta i det. Jag har inte gjort tävlingen, och vill inte vinna den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag gör inget person angrepp mot dig, om du tror det, jag undrade bara fal han räknade attentatsmannen som en som hadde ansträngt sig och inte såg att det stod -100%. Från och med nu kommer inga små skitungar som skriver skit i formulär fälten att få vara med på topplistan, jag orkar inte skriva ner en massa "namn" på folk som skriver att jag inte ska tro att jag är något. Jag tackar alla seriösa deltagare i quizet för att de försöker och uppskattar mitt quiz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) jag undrade bara fal han räknade attentatsmannen som en som hadde ansträngt sig och inte såg att det stod -100%. Jag har inte sagt något om person angrepp. Kan du förklara nogrannare vad du menar? Jag förstår inte den qoutade meningen. Är det nå viktigt du vill få sagt? Redigerad 7 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Jag har inte sagt något om person angrepp. Kan du förklara nogrannare vad du menar? Jag förstår inte den qoutade meningen. Är det nå viktigt du vill få sagt? Jag undrade fall andros trodde att den falska Tackleberry hadde ansträngt sig och inte såg att det stod - framför 100% rätt. Om han nu inte såg det så kanske jag ska ändra så att det syns bättre. Slut på onödig diskusion, jag vill inte att tråden ska låsas! Redigerad 7 februari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Menade du att Tacklebarry(falsk? också hadde ansträngt sig?, så vill jag att du ska observera att det står -100% rätt. Han hadde nämligen 100% fel 2grr. Jag skrev: "Och Tacklebarry om det nu inte är fusk?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag undrade fall andros trodde att den falska Tackleberry hadde ansträngt sig och inte såg att det stod - framför 100% rätt. Om han nu inte såg det så kanske jag ska ändra så att det syns bättre. Slut på onödig diskusion, jag vill inte att tråden ska låsas! Hjälp hjälp jag är blind! det var ju ett minusutecken framför :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ny topplista! Ännu fler små skitungar som bara fyller i för att vara "roliga" . Hittills är det två som har försökt på riktigt. Mickemannen 90% rätt Andros 90% rätt Unknown(CJ) 30% rätt HowHow 30% rätt Mong0man 20% rätt BroDD 20% rätt Molli 10% rätt Dekrim 10% rätt GEAS 10% rätt Kalikuer 10% rätt molli 1 10% rätt TOMMY KILLER 00% rätt San Andreas 00% rätt FELL STACH 00% rätt Lindstroem 00% rätt Tacklebarry(Falsk?) -100% rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Ville bara meddela att en FELFELFELFEL är 11,11111111 edit.. tänkte fel, här är rätt: 9 frågor är 100% delar man 100 i 9 får man 11.1111111.. så enligt det så har jag 88.8% rätt bara Redigerad 8 februari, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Heuem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Heuem.... Är du igång nu igen, vad menar du med detta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Är du igång nu igen, vad menar du med detta då? Jag fattar ngt... VARäR DU QUIZ:EN ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag fattar ngt... VARäR DU QUIZ:EN ?! Det är oscarw_89 som har hand om det ingen "officiell" gtasajten quiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Ville bara meddela att en FELFELFELFEL är 11,11111111 edit.. tänkte fel, här är rätt: 9 frågor är 100% delar man 100 i 9 får man 11.1111111.. så enligt det så har jag 88.8% rätt bara Nej, det är rätt, det finns 10 frågor. Det är bara så att fråga 5 är indellad i två istället för en extra fråga. EDIT: Kan detta tolkas som ett erkännande av "attentatsmannen"? Fråga 9 (Tal hus): blä Fråga 4 (Gifta sig, pris ): köp paj hos farmor olssons pajer Fråga 5 (Mobil mast): 2 Submit: Klar! Fråga 2 (Helikopter platta): 1 Frpga 1 (stubbar): 6 E-mail: berra_ko@hotmail.com Fråga 5 (Vad högst upp?): Nightvision Fråga 8 ("fabrik": jag heter inte tackleberry så skyll inte på mi ...jag menar han. Namn: bertil Fråga 3 (Kabel rullar): jag heter bertil det gör int du >(:!!! Fråga 7 (gant bridge längd): 1103m Fråga 6 (lampor: 26 Redigerad 10 februari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hur gjorde du det där quizet? är du så bra på att koda hemsidor eller var det aoutomatiskt på hemsidan(typ en hemsida som gjorde åt dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag fick 10 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hur gjorde du det där quizet? är du så bra på att koda hemsidor eller var det aoutomatiskt på hemsidan(typ en hemsida som gjorde åt dig) Det är ett formulär. Jag har registrerat mig på en sida som jag kan skicka formulären till och sedan skickas de atomatiskt till min epost. Jag gör hemsidor som en liten hobby. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts