oscarw_89 Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag har ju tidigare sagt att jag skulle göra ett gta sa quiz och nu kommer jag släppa ett senare i dag (runt 18-19). Det kommer att vara lite som live quizen som var här för ett tag sedan. Jag medelar när det släpps senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Var kommer frågorna att finnas? Bra initiativ förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Var kommer frågorna att finnas? Bra initiativ förresten! http://www.reenter.inc.se , men jag säger till innan det börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 http://www.reenter.inc.se , men jag säger till innan det börjar. Loggar in och vad ser jag Tävling!!!!!! Men jag vet inte om jag är sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Tävlingen börjar 19:30! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Tävlingen börjar 19:30! Okej bra då hinner jag gå på dass först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Nu är dett uppe!! http://www.reenter.inc.se/ Gå in på gta sa quiz "länken", sen GTA SA Quiz:[Cross San Andreas] EDIT: Det finns tyvär inga in game bilder, jag hann inte fixa det! EDIT2: Nu finns det lite bilder. Redigerad 6 februari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Moget Tacklebarry!! Han kom just på sista plats!! Edit: Han tryckte på alla alternativ på slump och skrev "saker" om mig i text rutorna. Redigerad 6 februari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag skrev mitt namn fel, så "ickemannen" är jag, mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Moget Tacklebarry!! Han kom just på sista plats!! Edit: Han tryckte på alla alternativ på slump och skrev "saker" om mig i text rutorna. Vadå? Jag har inte äns tävlat. Loggade in nu. Dessutom stavas det Tackleberry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vadå? Jag har inte äns tävlat. Loggade in nu. Dessutom stavas det Tackleberry. Någon som jävlas kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Vadå? Jag har inte äns tävlat. Loggade in nu. Dessutom stavas det Tackleberry. Nån som skrev ditt namn då Fråga 9 (Tal hus): oscarW suger 123 Fråga 4 (Gifta sig, pris ): oscarW suger$ Fråga 5 (Mobil mast): 2 Submit: Klar! Fråga 2 (Helikopter platta): 1 Frpga 1 (stubbar): 1 E-mail: *** Mailadress borttagen Fråga 5 (Vad högst upp?): Bazooka Fråga 8 ("fabrik": OscarW suger ab Namn: Tacklebarry Fråga 3 (Kabel rullar): OscarW suger ab Fråga 7 (gant bridge längd): 2000m Fråga 6 (lampor: 2 Redigerad 24 augusti, 2007 av Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nån som skrev ditt namn då Bara ingen jävlas med mig så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nån som skrev ditt namn då Bra, försök inte anklaga mig för något jag inte gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Den nuvarande topplistan!! Mickemannen 90% rätt Andros 90% rätt Unknown(CJ) 30% rätt Molli 10% rätt Tacklebarry(Falsk?) 00% rätt finns på sidan också http://www.reenter.inc.se Edit: glömde bort det där med ickemannen, fixar det vid nästa uppdate. Redigerad 6 februari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Kan du skicka ett pm till mig med mina resultat (fråga för fråga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Den nuvarande topplistan!! Mickemannen 90% rätt Andros 90% rätt Unknown(CJ) 30% rätt Molli 10% rätt Tacklebarry(Falsk?) 00% rätt finns på sidan också http://www.reenter.inc.se Edit: glömde bort det där med ickemannen, fixar det vid nästa uppdate. 90% Typiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Nån som skrev ditt namn då Ännu ett attentat med ditt namn! E det din email också, Tackleberry? Fråga 9 (Tal hus): tRor dU e bäSt baH fö dU vAnn tÄvLiNGen....DAH!! Fråga 4 (Gifta sig, pris ): bÄsT Fråga 5 (Mobil mast): 14 Submit: Klar! Fråga 2 (Helikopter platta): 12 Frpga 1 (stubbar): 6 E-mail: *** Mailadress borttagen Fråga 5 (Vad högst upp?): Jet pack Fråga 8 ("fabrik": dU e sÄmsT oscar!!!! Namn: Tackleberry Fråga 3 (Kabel rullar): jA e bÄsT sÅ bAh faTTa!!!! DAH! Fråga 7 (gant bridge längd): 628m Fråga 6 (lampor: 26 EDIT: HowHow har du varigt med? Om det är någon som står på topplistan som inte har varigt med så säg till för då är det väll attentatsmannen igen. Redigerad 24 augusti, 2007 av Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Ny topplista (finns på sidan den med)! Fan va många oseriösa som är med. Mickemannen 90% rätt Andros 90% rätt Unknown(CJ) 30% rätt HowHow 30% rätt Molli 10% rätt Dekrim 10% rätt GEAS 10% rätt Kalikuer 10% rätt TOMMY KILLER 00% rätt San Andreas 00% rätt FELL STACH 00% rätt Tacklebarry(Falsk?) -100% rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Ny topplista (finns på sidan den med)! Fan va många oseriösa som är med. Mickemannen 90% rätt Andros 90% rätt Unknown(CJ) 30% rätt HowHow 30% rätt Molli 10% rätt Dekrim 10% rätt GEAS 10% rätt Kalikuer 10% rätt TOMMY KILLER 00% rätt San Andreas 00% rätt FELL STACH 00% rätt Tacklebarry(Falsk?) -100% rätt Det är väll jag och mickemannen, unknown och howhow kanske också, men de verkar inte ha ansträngt sig. Och Tacklebarry om det nu inte är fusk? Redigerad 7 februari, 2005 av andros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts