lulle Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 OK jag undra bara 2 saker, Vet någon här när F.E.A.R släpps på PC Och sen när The Movies släpps på PC på det där programmet kontroll sa dom at det släpps i februrari men vet ej om det stämmer Vet någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Det sägs att F.E.A.R skall släppas i Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men jag har hört att det ska släppas i mars men vet inte om det stämmer. Vet ingen något om The movies......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ryktet ang. FEARS release i mars är ju dock ganska stort. Men för övrigt sägs Juni vara det "officiella" releasedatumet enligt Monolith iofs. Därefter är det ju sagt att en hel del speltidningar och dylikt kommer få testspela och liknande spelet F.E.A.R. Fast vet dopck inget om när The Movies ska släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Sen finns det en hemsida som har jävligt stor koll www.fz.se där står det att Fear kommer om ett par veckor samma med the movies men jag blir förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Måhända att fragzone har bra koll, dock så... enligt de flesta större websidorna och även 'ze developers' kommer spelet släppas i Juni. Går att läsa sig till bl.a. på http://www.gamespot.com/pc/action/fear/news_6097477.html http://www.actiontrip.com/gameinfo/fear.phtml För övrigt vet jag väl inte direkt om fragzone.com har världens BÄÄÄSTTAA koll... då jag för några år sedan såg att de sade att DN:Forever skulle ha release 2004 eller om det var 2005 när det redan var sagt att det "senast" skulle komma 2020. *EDIT* För att titta vad du pratade om på fz.se och titta om det verkligen gick att lita på dem så gick jag vidare till fler sidor bl.a. dessa, där det på GameSpy-PC står "Summer 2005", inte är Mars i sommaren, första kvartalet är ju som egentligen... vår... inte sommar. http://pc.gamespy.com/pc/fear/580778p1.html Redigerad 6 februari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 OK jag undra bara 2 saker, Vet någon här när F.E.A.R släpps på PC Och sen när The Movies släpps på PC på det där programmet kontroll sa dom at det släpps i februrari men vet ej om det stämmer Vet någon? The Movies releasedatum är enligt PCGamer den 15 juni 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Är det FEAR detsamma som COLD FEAR, eller är det två helt olika spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Är det FEAR detsamma som COLD FEAR, eller är det två helt olika spel? Är det FEAR detsamma som COLD FEAR, eller är det två helt olika spel? Nog är dom olika alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts