DIF Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Orkar inte samla ihop alla 100stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 maSklin: spamma inte DIF: det finns en hel del kartor... sök lite i forumet så hittar du nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Jag spammar väl inte.. jag tycket bara det var kul att han inte ens orkade kolla på kartorna utan var så lat att han skulle fuska till sig alla HP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Om de är 100% som du är ute efter att få genom att samla alla 100 h.p så är de ganska dumt att fuska (vilket de ju alltid är visserligen), för va jag har hört kan man inte få 100% genom att fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts