Jump to content

Vattnet vid blueberry.

HOWHOW
 Share

Recommended Posts

Alla som har den officiella guiden kan kolla på sidan 15.

Vid blueberry i vattnet står det att det ska finnas massa vapen, men jag kan inte hitta någonting där. Är det någon som hittat något eller sett något överhuvudtaget där?

Och sen är på nummer 14 står det mystery gun, är det någon som hittat det?

Kanske onödig tråd, men jag tror att många undrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som har den officiella guiden kan kolla på sidan 15.

Vid blueberry i vattnet står det att det ska finnas massa vapen, men jag kan inte hitta någonting där. Är det någon som hittat något eller sett något överhuvudtaget där?

Och sen är på nummer 14 står det mystery gun, är det någon som hittat det?

Kanske onödig tråd, men jag tror att många undrar.

Har tänkt på det förut. hittar varken body armor eller någon av vapnerna, eller jag hittade nr. 15 tec 9 men ingen annan. konstigt att ingen hittar någon av vapnerna :ermm: .

själv har man ju letat jättemycket och då hittade jag (som tidigare sagt) nr. 15 men inget annat :D .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tänkt på det förut. hittar varken body armor eller någon av vapnerna, eller jag hittade nr. 15 tec 9 men ingen annan. konstigt att ingen hittar någon av vapnerna :ermm: .

själv har man ju letat jättemycket och då hittade jag (som tidigare sagt) nr. 15 men inget annat :D .

Det kanske är som med photo ops, dom ligger ju inte på dom ställena som står i guiden heller.

Den där guiden verkar inte stämma överhuvudtaget. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor