HOWHOW Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Alla som har den officiella guiden kan kolla på sidan 15. Vid blueberry i vattnet står det att det ska finnas massa vapen, men jag kan inte hitta någonting där. Är det någon som hittat något eller sett något överhuvudtaget där? Och sen är på nummer 14 står det mystery gun, är det någon som hittat det? Kanske onödig tråd, men jag tror att många undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Mystery gun ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Alla som har den officiella guiden kan kolla på sidan 15. Vid blueberry i vattnet står det att det ska finnas massa vapen, men jag kan inte hitta någonting där. Är det någon som hittat något eller sett något överhuvudtaget där? Och sen är på nummer 14 står det mystery gun, är det någon som hittat det? Kanske onödig tråd, men jag tror att många undrar. Har tänkt på det förut. hittar varken body armor eller någon av vapnerna, eller jag hittade nr. 15 tec 9 men ingen annan. konstigt att ingen hittar någon av vapnerna . själv har man ju letat jättemycket och då hittade jag (som tidigare sagt) nr. 15 men inget annat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Har tänkt på det förut. hittar varken body armor eller någon av vapnerna, eller jag hittade nr. 15 tec 9 men ingen annan. konstigt att ingen hittar någon av vapnerna . själv har man ju letat jättemycket och då hittade jag (som tidigare sagt) nr. 15 men inget annat . Det kanske är som med photo ops, dom ligger ju inte på dom ställena som står i guiden heller. Den där guiden verkar inte stämma överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackis Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Om man bara tittar på kartan så stämmer photo obs. Redigerad 7 februari, 2005 av mackis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Om man bara tittar på kartan så stämmer photo obs. Nej, det är väl bara bilderna som stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 De vapnen som är finns nu är de enda som ja... finns. Om det nu inte ligger något vapen undangömt i programeringskoden... Då får man vänta tills gta: sa till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 De vapnen som är finns nu är de enda som ja... finns. Om det nu inte ligger något vapen undangömt i programeringskoden... Då får man vänta tills gta: sa till pc Det är ju konstigt för den är ju officiell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts