Frenzy Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hejsan! Jag och Tommy_Fido hade tänkt göra en svensk slipknot hemsida. Men som sagt det är bara vi 2 just nu och det är ganska mycket info osv som ska fixas osv osv... Vill du hjälpa till och hamna i crew på sidan ? Adda då mig eller Tommy_fido på msn så vi kan snacka . Det kommer inte vara någon kass liten .Tk sida mer lite info. nej det ska vara en sida med Riktig domain slipknotsweden.net hade vi tänkt och ett riktigt webhotell! //Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hejsan! Jag och Tommy_Fido hade tänkt göra en svensk slipknot hemsida. Men som sagt det är bara vi 2 just nu och det är ganska mycket info osv som ska fixas osv osv... Vill du hjälpa till och hamna i crew på sidan ? Adda då mig eller Tommy_fido på msn så vi kan snacka . Det kommer inte vara någon kass liten .Tk sida mer lite info. nej det ska vara en sida med Riktig domain slipknotsweden.net hade vi tänkt och ett riktigt webhotell! //Frenzy Aldrig i livet! kan vara bra för er att veta att ni har någon som är emot slipknot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Aldrig i livet! kan vara bra för er att veta att ni har någon som är emot slipknot. Ja det kan vara bra kanske Men det var inte det jag frågade efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Good Luck. Jag är dock inte intresserad, men skribb hjälper säkert till, han är slipknot fan till sin död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Good Luck. Jag är dock inte intresserad, men skribb hjälper säkert till, han är slipknot fan till sin död. Fniss. Cortez du & jag gör en RockVsHiphophemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag är intresserad. Om jag nu får vara med efter att jag har mpbbat frenzy för att han gillar soad Aja. Om jag får så är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vad ska göras? Vad behövs för kunskaper? Måste man betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Om ni ska göra en seriös sida får ni bättra på er stavning och grammatik. Edit: Äh, vafan, TF. Kontakta mig på MSN så snackar vi lite. Redigerad 6 februari, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vad ska göras? Vad behövs för kunskaper? Måste man betala? 1 : Fixas info osv som det såtr där uppe! 2: ingenting mer änn svenska och engelska 3: nopp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 1 : Fixas info osv som det såtr där uppe! 2: ingenting mer änn svenska och engelska 3: nopp ! Då är jag lite sugen på att vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Edit: Äh, vafan, TF. Kontakta mig på MSN så snackar vi lite. Jag gör det. Mr.M: Då är jag lite sugen på att vara med... Jag addar dig på msn, Så kan vi snacka mer. Redigerad 7 februari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag vill va med! jag addar på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag vill va med! jag addar på msn. Vi har redan alla vi behöver så du kommer inte få vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts