Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag fick ett av dem där samtalen som man får av cesar när man ska jaga knarklangare typ. när jag fick samtalet var jag på väg ner i vattnat så jag var nere i vattnet när jag svarade men då tröck jag på trekant för att slippa det då såg jag ett ostron men det gick inte att ta sen gick jag upp ur vattnet och han hade kvar mobilen i handen haha det var en ny bugg för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Det finns väll en liknande bugg när pistolen och mobil smälter ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Det finns väll en liknande bugg när pistolen och mobil smälter ihop? Nämen andros, hejsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nämen andros, hejsan Goddag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag fick ett av dem där samtalen som man får av cesar när man ska jaga knarklangare typ. när jag fick samtalet var jag på väg ner i vattnat så jag var nere i vattnet när jag svarade men då tröck jag på trekant för att slippa det då såg jag ett ostron men det gick inte att ta sen gick jag upp ur vattnet och han hade kvar mobilen i handen haha det var en ny bugg för mig Hhha hände mig me man kunde slå med mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hhha hände mig me man kunde slå med mobilen Tänk och bli slagen av en mobil:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Tänk och bli slagen av en mobil:) Hahahaha vad kul.............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Så fult. Hoppas att pc versionen kommer bli buggfri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag slog lite med min jag me det är lite roligt med buggar i början te.x. mount chilliad buggen som väl alla sett när man står på cykeln med fallskärmen ute den skrattar man åt ett tag men sen blir det lite jobbigt att R* inte kan göra ett buggfritt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Det ska ju finnas buggar, så folk har nåt att göra efter 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts