Tweak Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Finns det något sätt att öppna låsta bilar? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nej, det tror jag inte...mäjligen om du slår sönder bildörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nej, det tror jag inte...mäjligen om du slår sönder bildörren. Nej det funkar inte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Om du tar en bärgningsbil eller traktor och drar iväg bilen och ställer i ett garage och går iväg så kommer den va olåst när dörren öppnas igen (Du kan behöva spränga bilen i garaget för att de ska funka) Redigerad 6 februari, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Det finns ett gameshark fusk för att låsa upp bildörrar tror jag. vet tyvär inte vad det e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Eller om det finns en pers inne i bilen skjut honom i huvudet, då öppnas dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Tommy killers tips funkar tyvärr inte på skördetröskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 I vc kunde man ju slå upp dörren med en hammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Finns det ens hammare i SA? Jag har inte hittat många vapen, föreslår ni att jag köper en sån där SA Guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nej, finns inga "verktyg" i Sa, men en hel del andra skumma "melee-weapons" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Tommy killers tips funkar tyvärr inte på skördetröskan. Det funkar för mig !, skjuter bara föraren i huvudet med sniper rifle så ramlar han ut ur fordonet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Finns det något sätt att öppna låsta bilar? Tack på förhand. Bogsera bort de till ett garage. Men det är inte värt besväret oftast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Bogsera bort de till ett garage. Men det är inte värt besväret oftast Skrevs högre upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Skrevs högre upp Sorry! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Finns det ens hammare i SA? Jag har inte hittat många vapen, föreslår ni att jag köper en sån där SA Guide? Ta ett basebollbat och slå upp dörren . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Tommy killers tips funkar tyvärr inte på skördetröskan. Menar du att skjuta föraren? Det funkar för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts