Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Har ni sett honom? asså det står en man på ett av bergen nära golf ön som har sement klump på fötterna läste om det i en tidning och blev as glad (skrattade högt) när jag såg honom till slut. nån mer som sett honom. om nån lägger in karta så kan jag visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Har ni sett honom? asså det står en man på ett av bergen nära golf ön som har sement klump på fötterna läste om det i en tidning och blev as glad (skrattade högt) när jag såg honom till slut. nån mer som sett honom. om nån lägger in karta så kan jag visa Han finns på många ställen, om du inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 The copy ville du något jag har sagt det förut men säger det igen för helvete fatta att tips inte är riktade åt dem som inte vet om det och jag vet många som inte visste innan jag sa det till dem och va då redan förresten du vet väl inte när jag fick reda på det? Patrik kan du säga några fler? låter spännande du vet nog vilken jag menar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Patrik kan du säga några fler? låter spännande du vet nog vilken jag menar eller? Ska finnas i något hörn på första ön.. Lite svårt att förklara, men testa sök, för det har postats kartor där man kan se exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Det finns bara bild på den jag visste. Redigerad 6 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Har ni sett honom? asså det står en man på ett av bergen nära golf ön som har sement klump på fötterna läste om det i en tidning och blev as glad (skrattade högt) när jag såg honom till slut. nån mer som sett honom. om nån lägger in karta så kan jag visa Men äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stickan Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Har lagt in en bild på denne man i en annan tråd som hette typ Screendumps eller nåt...ta en titt där om ni vill... Redigerad 26 februari, 2005 av stickan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ni behöver ju inte skriva "Redan?" och liknande kommentarer. Han ville berätta för de som inte visste det, han ville inte skryta om att han hittat det. Det finns faktiskt yngre och äldre folk som inte har uppmärksammat GTAspelen förrän nu. Ni behöver ju inte håna honom genom att påstå att ni såg det för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stickan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Håller helt klar med Cortez...är så jäkla trött på alla idioter som håller på och trycker ner dom som nyss har börjat spela GTA VC eller GTA över huvudtaget... visste ni allt ni vet nu innan ni hade spelat ett bra tag?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Han har jag aldrig sett Är det på PS2 eller PC verisionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Han har jag aldrig sett Är det på PS2 eller PC verisionen? Båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teurastaja Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Öhh, jag har nyss fått hem VC, var kan jag hitta denna perons med cement runt fötterna (är typ på första ön) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Durka Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Allså snälla visa vart han står......... (är det GTA Vice City överhuvud taget?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Om han står där så heter jag petternicklas & det gör jag inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Om han står där så heter jag petternicklas & det gör jag inte!! Vafan han frågade vart han var han sa aldrig att han stod där!! _____________________________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts