felshoe Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Den funkar för mig en sak som är dåligt med fusket är att... även om man rekryterar poliser till sitt gäng så blir man efterlyst om man skjuter i närheten av dom , men dom attackerar dock inte en själv.... Men det kommer andra poliser som gör det... ni kanske inte fattde vad jag menade ? Vilket av dom fusken som står här funkar för dig då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ganska grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Inte ALLS bra fusk! Om man sparar och loadar om så ''fösviner'' fusket och man måste göra om det.lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ja fy faan döh det tar ju nästan 1 sek. vem kan orka det? ...och om du inte märkte det så var jag en aning sarkastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ja fy faan döh det tar ju nästan 1 sek. vem kan orka det? ...och om du inte märkte det så var jag en aning sarkastisk. L0l inte en jävel har skrivit på ditt forum haha"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det bästa fusket någonsin, ska göra ballas gäng . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts