felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ja , vill att det ska funka ! ( tack emmet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men nån kan la typ säga nåt ? funkar det för er andra ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men kan Nån typ svara ??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Varsågod felshoe men ja tror inte fusket funkar för de andre häller då hadde de förmogligen sagt nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Inte för at jag testat...men en fråga...funkar inte fusket ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Q looooool! Säg VAART! du fick det ifrån!! Funkar inte ens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xcs Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Rekrytera vem f*n du vill... Ner - Fyrkant - Upp - R2 - R2 - Upp - Höger - Höger - Upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 ÄNTLIGEN komm den ska prova nu Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Haha den funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Doggelito Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 V=pil neråt om du undrar så himal myket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Funkar Inte... skulle vara kul att kunna rekytera vem man vill, jag skulle hämta massa langare och ställa mig i ett gathörn med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Funkar Inte... skulle vara kul att kunna rekytera vem man vill, jag skulle hämta massa langare och ställa mig i ett gathörn med dom Måste pröva så fort min ps2:a kommer hem från lagning kommer lätt byta om till polisuniformen och sen rekrytera 3 poliser och ge glida runt i en polisbil i los santos och mörda folk som gör olagliga saker t.ex. rånar, går vid röd gubbe, använder vapen, folk som kör för snabbt, mammor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Kan nån skriva kåden med bokstever tack eller iallafall beretta va V står för. Ler deg attt stavva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Koden är ju ner fyrkant upp R2 R2 upp höger höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 En sak bara, man kan rekrytera VEM som helst, inte bara snuten.. Så det är väl inte så häftigt ändå. Jag skrev ju vem man vill innebär det bara polisen IR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Koden funkar fortf inte..kan nån skriva den riktiga koden ?? finns minst 3st olika koder till just detta fusk här ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Den funkar för mig en sak som är dåligt med fusket är att... även om man rekryterar poliser till sitt gäng så blir man efterlyst om man skjuter i närheten av dom , men dom attackerar dock inte en själv.... Men det kommer andra poliser som gör det... ni kanske inte fattde vad jag menade ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jo då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts