Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Haha har hittat ett as coolt fusk på en sida som gör att man kan ha med sig vem man vill i sitt gäng (när man siktar och trycker upp) Koden:V,fyrkant,^, R2,^,>,>,^ as coolt hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Det här är ett jävligt grymmt fusk men det är inte du som har hittat det, det är edison carter på gtaforums.com som har hittat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Om du läser 1 gång till så står det att jag hittade det på en sida med andra ord så ville jag bara informera dem som inte visste och inte ta åt mig nån ära för själva hittandet av det. så sluta med kritik utan grund tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Om du läser 1 gång till så står det att jag hittade det på en sida med andra ord så ville jag bara informera dem som inte visste och inte ta åt mig nån ära för själva hittandet av det. så sluta med kritik utan grund tack Skit i han som inte har fattat att man kan läsa tråden innan man postar, det var grymt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Haha har hittat ett as coolt fusk på en sida som gör att man kan ha med sig vem man vill i sitt gäng (när man siktar och trycker upp) Koden:V,fyrkant,^, R2,^,>,>,^ as coolt hehe Måste testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Tack för det DaVa kul att vissa fattar iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Asså jag blir lack på er. Jag läste fel för jag hade precis vaknat, förlåt att jag gjorde fel era jä*la besserwissrar (staving?)!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hah, Fan va Töfft ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Asså jag blir lack på er. Jag läste fel för jag hade precis vaknat, förlåt att jag gjorde fel era jä*la besserwissrar (staving?)!!! Hmm, jag tyckr nog att det var du som var det lite högre upp i tråden. Lugna ner dig, det är väl inte så farligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Du eivl man ska inte ge kritik om man sedan inte klarar av att få kritik tillbaka. Och jag är ingen besserwisser om du tror det blev bara lite trött på dig när du inte kan ta kritik men inte tvekar när det gäller att ge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hah, Fan va Töfft ! En sak bara, man kan rekrytera VEM som helst, inte bara snuten.. Så det är väl inte så häftigt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 En sak bara, man kan rekrytera VEM som helst, inte bara snuten.. Så det är väl inte så häftigt ändå. Det är väl ännu bättre, att kunna rekrytera alla, än att bara kunna rekrytera bara poliser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Kan nån skriva kåden med bokstever tack eller iallafall beretta va V står för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 @ qouad_Gta jag sa att det inte var du som hittat fusket för att jag läste fel. plus att jag har erkänt att jag hade fel men du fortsätter. så kan du sluta nu plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Kan nån svara tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag skulle gissa på... V,fyrkant,^, R2,^,>,>,^ = Ner - Fyrkant - Upp - R2 - Upp - Höger - Höger - Upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Tack men den funkar ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Funkar inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Fy fan vad skoj! Har inte testat det än men jag har mina idéer.. Jag ska hämta en buss och åka ut i bushen. Sen ska jag ta med mig en massa tanter in i bussen och sen ut på bussresa. Kameran ska med såklart. Vi ska besöka alla kända platser: Little Aleinn Area 51 Worlds Largest Cock Sfinxen Yaaay! Det blir världens bästa bussresa, tills vi kommer till Mount Chilliad. Då blir det Thelma & Louise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Kan nån vara så snällatt hjälpa mig och felshoe tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts