xstreem Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Klarade det, det var skit bra! Edit: När man kommit igenom den blå dörren, så står det att man är på Level 2, men man ser inget! Redigerad 6 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Klarade det, det var skit bra! Edit: När man kommit igenom den blå dörren, så står det att man är på Level 2, men man ser inget! Det ska inte vara någon bild på level 2 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag fattar ingenting !? Jag har kommit till level 1 nu med den dörren "try to open the door" När jag använder handtaget så kommer bara den rutan där man skall skriva testa & testa fram! Vad ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Det ska inte vara någon bild på level 2 ... Ok... Då får jag väll fortsätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag fattar ingenting !? Jag har kommit till level 1 nu med den dörren "try to open the door" När jag använder handtaget så kommer bara den rutan där man skall skriva testa & testa fram! Vad ska jag göra?? Klicka på texten i hörnet.. IQ Badboll på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Klicka på texten i hörnet.. IQ Badboll på dig SPAM varning på mig Ska man kunna klara level 3 än? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Badboll? Jag har klarat level 1 nu.. Men problemet nu är att jag inte fattar level 2 det är en fråga men ska man svara eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) SPAM varning på mig Ska man kunna klara level 3 än?:"> Jo.. Har gjotr 4 levels. Grejen på Level 3 är förövrigt mIRC-skaparens gossedjur Man får fram han i mIRC genom att skriva hans namn i dendär "About mIRC" rutan EDIT: Spam som fan ja Redigerad 6 februari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Jo.. Har gjotr 4 levels. Grejen på Level 3 är förövrigt mIRC-skaparens gossedjur Man får fram han i mIRC genom att skriva hans namn i dendär "About mIRC" rutan EDIT: Spam som fan ja Uhm... Det är omöjligt! Där är ju ingen ruta i den! Edit: Måste man ha mIRC för att klara den leveln? Redigerad 6 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts