GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Jag håller på med nåt skumt "spel", eller vad man ska säga. Det är olika levels, och så ska man lösa gåtor och lite annat, och när man gjort det kommer man till nästa level etc.. Spela Sidan är bara uppe när jag har datorn på, ska flytta allt till en stabilare server sen.. Server: Offline Nu har jag ändrat om Level 1 eftersom alla (förutom Velfolt på QuakeNet) tycker den var för svår #Kichigaijimata @ QuakeNet Redigerad 6 februari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Öhh hur kommer man igenom dörren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Öhh hur kommer man igenom dörren? Leta efter secrets.. Det ska vara svårt, men det är möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Helt omöjligt Någon som klarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Helt omöjligt Någon som klarat? Det är jävligt svårt. En ledtråd för första leveln då: På bilden där du ser ett rum finns det olika tecken, siffror som bokstäver.. Tänk också på varför vissa bokstäver är versaler (STORA).. EDIT: Eftersom alla tycker första leveln är "svår" så ska jag göra om den lite.. Redigerad 6 februari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Det är jävligt svårt. En ledtråd för första leveln då: På bilden där du ser ett rum finns det olika tecken, siffror som bokstäver.. Tänk också på varför vissa bokstäver är versaler (STORA).. EDIT: Eftersom alla tycker första leveln är "svår" så ska jag göra om den lite.. Är det den i köket eller vad det är? "look for some key?"? Man ser knappt texten för att det är så ljust. Redigerad 6 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Fattar inte vad jag ska göra.....siffror som bokstäver? Siffrorna syns knappt ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Yeah, klarade spelet. Tog högst 3 minuter. Redigerad 6 februari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Yeah, klarade spelet. Tog högst 3 minuter. Bravo Håller på med level 2 nu.. behöver bara hjälp med att översätta lite grejer till engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Bravo Håller på med level 2 nu.. behöver bara hjälp med att översätta lite grejer till engelska http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/tocortez.JPG haha nej men skojja ska pröva spelet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Håller på med level 2 nu, någon som har några ideér till level 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Min IQ är inte på topp. Vad går det ut på? När jag tar nycklen så får jag både password och accountnumber. Jg har skrivit i dom i nyckelhålet men inget händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Min IQ är inte på topp. Vad går det ut på? När jag tar nycklen så får jag både password och accountnumber. Jg har skrivit i dom i nyckelhålet men inget händer. Det user och passet kanske går till något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Är du klar med level 2 nu? Det var inte speciellt roligt, men jag måste ha något att fördriva tiden med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Är du klar med level 2 nu? Det var inte speciellt roligt, men jag måste ha något att fördriva tiden med. Håller på med 4:e leveln nu.. 2:an och 3:an är dock otroligt lätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Funkar inte att göra 2? GLÖM DET! Redigerad 6 februari, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vadå det funkar inte för mig jag fattar inte hur man svarar och vad svaret är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vadå det funkar inte för mig jag fattar inte hur man svarar och vad svaret är Om du är på Level 2 eller 3: läs titeln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Fattar inte hur man svarar på lvl2... Coolt "spel" Edit: Fixade det nu Klurigt Redigerad 6 februari, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag kan komma till en blå bild med en dörr och "ludd", men när jag klickar på nåt så kommer läösenordsrutan upp så skriver jag testa:testa men det fungerar itne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts