Durka Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vill bara veta en grej En gång när jag var ute och åkte på vägarna i GTA SA....... Så såg jag ett motorcykel gäng (sport hojar).... det såg precis ut som ett gäng, för dom hade lika dana hojar och kläder... och så åkte dom jätte nära varandra och åkte i ett jätte fin led..... Undrar bara om det är tänkt att det ska finnas MC gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Kanske det finns, men man kan i alla fall inte göra nåt me dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Har också sett detta men jag tror snarare att det ska föreställa några "grabbar" som är ute och "cruisear" men vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johannes Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Har aldrig sett detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Har sett det några fåtal gånger, mest mitt inne i San Fierro har jag sett de. Ett gäng på kanske 7-8 mc som åker i en liten grupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ser dom på motorvägarna inne i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag brukar se dom på motorvägarna längst söder ut i Las Ventura... På davidsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Har sett dom på riktiga crusing hojar i el quebrados typ 5 pers var dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag har aldrig sett dom heller.... Jomen detvara bara vanliga människor- INGA KNUTTAR ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag har aldrig sett dom heller.... Jomen detvara bara vanliga människor- INGA KNUTTAR ! Mc-knuttar är ju vanliga människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Trorligtvis menade han människor i vardagskläder (inte tex. jeans jacka m.m) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Har sätt dom några gånger åka på countryside i jackor med en orm på ryggen (scary ). tror att det är nån slags loga för MC-gäng men vem vet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Har sätt dom några gånger åka på countryside i jackor med en orm på ryggen (scary ). tror att det är nån slags loga för MC-gäng men vem vet . Mm ! Jag har sett dom också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Trorligtvis menade han människor i vardagskläder (inte tex. jeans jacka m.m) Lägg märke till den blinkande smilien.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Man kan köpa sån jacka på en klädaffär ....tror att det är victim ,och allt knuttarna har på sej..... jacka e snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Man kan köpa sån jacka på en klädaffär ....tror att det är victim ,och allt knuttarna har på sej..... jacka e snygg Jag ahr för mig att det var på Prolaps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag ahr för mig att det var på Prolaps Nope, Victim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Nope, Victim Sorry, jag blandade ihop det med hjälmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Har också sett ett litet "gäng". de va typ 3-4 stycken som alla hade HD och gubbarna såg exakt likadana ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har bara sett knuttarna på stranden i LS där gick de bara omkring. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts