Urkas Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Eller också. Jag brukar få virus på storlan. Då märker man efter en halvminut att saker inte fungerar som dom bör. Brukar ju också köra virusscan nångång ibland för skojs skull och då har jag aldrig virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Eller också. Jag brukar få virus på storlan. Då märker man efter en halvminut att saker inte fungerar som dom bör. Brukar ju också köra virusscan nångång ibland för skojs skull och då har jag aldrig virus. Eller så har jag rätt och du fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Eller så har jag rätt och du fel... Eller så har aldrig en 15 åring rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Eller så har aldrig en 15 åring rätt. Eller så... Vem sa att jag är 15? Tur att man är 14 Äh, vad säger du. Ska vi sluta spamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Eller så... Vem sa att jag är 15? Tur att man är 14 Äh, vad säger du. Ska vi sluta spamma? Jamen du är 15 om 9 dagar. Men visst, vi slutar innan nån mod blir grinig. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag blev nyss erbjuden att ladda ner funny.exe på msn av någon. Jag visste först inte vad det var för något, men jag nekade som tur var. Och minuten efter så gick jag in på den här topicen och blev Jätteglad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Man kan också avinstallera hela Windows och installera Linux så funkar det felfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts