xstreem Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag tog emot en sak på MSN som heter funny.exe, det är ett virus! Men iaf... När jag tar bort det, försvinner det inte, det kommer tillbaka efter en stund! Och sen när jag är inne på MSN skickas den automatiskt för att sprida viruset, men jag hinner logga ut för det mesta (hoppas jag) innan det blir emottaget! Vet någon hur jag tar bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag tog emot en sak på MSN som heter funny.exe, det är ett virus! Men iaf... När jag tar bort det, försvinner det inte, det kommer tillbaka efter en stund! Och sen när jag är inne på MSN skickas den automatiskt för att sprida viruset, men jag hinner logga ut för det mesta (hoppas jag) innan det blir emottaget! Vet någon hur jag tar bort det? Det finns nån tråd om det där nån skriver och varnar om det viruset, SÖK!!!!!!!!!11111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Hmm, prova söka på google på "funny.exe" och se om du får fram något intressant, annars kan du ju ladda ner AVG 6.0 trial version. det tog jag bort det där med när min syrra hade lånat datorn min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Yes! Ett program som heter Funny.exe, låter ju roligt och inte alls farligt. Let's recive it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Bara jag som tycker att det låter hemskt likt en viss mod...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Bara jag som tycker att det låter hemskt likt en viss mod...? Jag vet. Jag skickar ut det för att jävlas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag har också vart med om att folk har försökt skicka den filen med jag tar aldrig emot den säkert 10st som har försökt skicka den tips fråga vad det är innan du accepterar det gör alltid jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 När jag har ytterst tråkigt brukar jag byta namn på min iTunessetup.exe till funny.exe och skicka iväg, förvånadsvärt många som tar emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 När jag har ytterst tråkigt brukar jag byta namn på min iTunessetup.exe till funny.exe och skicka iväg, förvånadsvärt många som tar emot. Men var det inte du som skickade virus till -MadeMaN- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 När jag har ytterst tråkigt brukar jag byta namn på min iTunessetup.exe till funny.exe och skicka iväg, förvånadsvärt många som tar emot. Haha dom hänger inte med i svängarna dom Det skulle vara roligt och pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men var det inte du som skickade virus till -MadeMaN- Nej fortfarande inte, kan inte ta ansvar för vad han klickar på. Men du tycker ju det är så kul att vrida och vända på allt, eller hur? Var god och lägg ner det, så jävla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag gjorde misstaget att ta emot den där filen för nån månad sen, vart tvungen att formatera datorn och installera om rubbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nej fortfarande inte, kan inte ta ansvar för vad han klickar på. Men du tycker ju det är så kul att vrida och vända på allt, eller hur? Var god och lägg ner det, så jävla.. Nej, men jag tyckte bara det var mer än lite taskigt att göra så -MadeMaN- var tvungen att formatera sin dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nej, men jag tyckte bara det var mer än lite taskigt att göra så -MadeMaN- var tvungen att formatera sin dator Håller med till 100%!, skyll inte bort att han klickade något. Det var du som gav honom länken och du borde ta lite bättre ansvar och titta vad du skickar ut för länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ja precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ja, exakt det kommer jag väl ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hur fan lyckas folk få virus o spywares jämt o ständigt? Jag använder inget antivirus program men jag får inge virus för det. Kan inte nån förklara hur ni gör för att lyckas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hur fan lyckas folk få virus o spywares jämt o ständigt? Jag använder inget antivirus program men jag får inge virus för det. Kan inte nån förklara hur ni gör för att lyckas? Jag har heller inget program, och jag får heller inget... Men det kan bero på att det inte finns något skydd som meddelar när vi får virus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag har heller inget program, och jag får heller inget... Men det kan bero på att det inte finns något skydd som meddelar när vi får virus... Eller så märker man när man får virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Eller så märker man när man får virus. Eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts