guardian Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Hej! är det nån mer än jag som spelar detta underbara "bil byggar-spel"? jag har problem på lvl. 4 när man ska bygga om ambulansen. när jag köper en ny motor, den röda, då vill den inte fungera och jag förlorar. varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Har för mig att man måste sätta motorn bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Har för mig att man måste sätta motorn bak Den sitter bak, men det fixade sig. nu krachar spelet på nästa level. hoppas patchen fixar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Man ska göra om bilar till typ monster bilar alltså t.ex. en polisbil som har en inbyggd donut maskin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Okej, har hört att det bara finns som importspel, stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag förstå inte banan med brandbilen (limosinbrandbilen) när jag skall börja köra med den och släcka branden så är det helt omöljigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Var får man tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Du kan köpa det eller ladda ner det, det är upp till dig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Var är det man hittar patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Du kan köpa det eller ladda ner det, det är upp till dig själv... Vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts