g-unit89 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag är stolt över att ha slutat röka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag är stolt över att ha slutat röka!! DET är nåt att vara stolt över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag är stolt över att inte provat röka/dricka/snusa. Så jag har nåt att vara stolt över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Jag är stolt över att inte provat röka/dricka/snusa. Så jag har nåt att vara stolt över. W0rd!!! Typ 5 av mina bästa vänner röker ... men jag har aldrig ens provat Redigerad 12 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag är stolt över att inte provat röka/dricka/snusa. Så jag har nåt att vara stolt över. Samma här, jag är stolt för att jag står pall för allt och jag faller aldrig för grupptryck, och jag styr över mig själv om jag vill göra nåt, så gör jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Mina betyg Att ha gett en idiot i min klass blåtiror åtskildiga gånger Att jag kan säga sex laxar i en laxask utan problem Precis som Cortez så är jag stolt över min syrra Jag är stolt över att jag var först i klassen med att skaffa SA (fy fan vad man blev populär) Till sist är jag stolt över att ha kunnat skryta om mig själv Redigerad 12 februari, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag är stolt över att aldrig ha provat att röka/snusa/dricka alkohol och att jag aldrig hittar på några större jäkelskap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag är stolt över att aldrig ha provat att röka/snusa/dricka alkohol och att jag aldrig hittar på några större jäkelskap! Jag med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag är stolt över : Att jag inte snusar längre Att jag sköter mig mer i skolan nu Min gitarr Jag är Inte stolt över : Att jag har snusat Att jag har skött mig dåligt i skolan Mycket skit jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) - Mina betyg - Mitt uppförande - Att aldrig snusat eller rökt - Min moppe - Att åka till alperna på sportlovet!!11!! Har dock en stor börda en bragd som måste göras någon gång annars blir mitt liv inte komplett: - Klå upp en störig unge i min skola ! Fast då rycker ju mitt goda uppförande ... Ähh to hell with uppförande... Hmm är jag påverkad av filmen ondskan ? ... Konstigt blir så agressiv av att se näst sista scenen ... "Om en halvtimme kommer du vara på sjukhus... Du kommer inte våga berätta vad som har hänt... Du kommer skrika tills du..."... Oj vad jag spårar ut... Redigerad 12 februari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Då sticker man ut och blir jagad av snuten så räcker det en vecka *Hoppas inte nån från mitt ställe ser detta men* Förra sommar lovet var jag vaken 24 timmar och spang runt i min lilla by och mukkade med några som vi kallar "Bya Vakt", man blir anmäld om dom ser en ute på nätterna, (inte till polisen) och så sköt jag AirSoftGun på några stackars måsar . En av de kulaste sakerna i mitt liv typ . Fanns det var ganska länge se'n nu.. :'( Redigerad 13 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) .JESUS KRISTUS, VARFÖR LJÖG JAG SÅ?! Redigerad 14 september, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Är också stolt över att ha slutat röka, slutade efter nyår. och min dator för 26.000 samt min 42" Widescreen Tv för 30.000 Akta rikemansbarn. Eller ska jag säga Djursholmbarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nu blev jag helt förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 samt min 42" Widescreen Tv för 30.000 LOL MIN KOSTADE 31000!!!!!!!!! en aning ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 *Hoppas inte nån från mitt ställe ser detta men* Förra sommar lovet var jag vaken 24 timmar och spang runt i min lilla by och mukkade med några som vi kallar "Bya Vakt", man blir anmäld om dom ser en ute på nätterna, (inte till polisen) och så sköt jag AirSoftGun på några stackars måsar . En av de kulaste sakerna i mitt liv typ . Fanns det var ganska länge se'n nu.. :'( Så dom anmäler en för att man är ute på natten? Till vem? Och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Så dom anmäler en för att man är ute på natten? Till vem? Och varför? Nej jag tyckte det också verkade lite konstigt Det är föräldrarna som bestämmer hur länge man får vara ute ju ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nej jag tyckte det också verkade lite konstigt Det är föräldrarna som bestämmer hur länge man får vara ute ju ! Han kanske menar föräldrar på stan eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Han kanske menar föräldrar på stan eller något sånt. Jomen då måste det ju vara hans mamma och inte någon annans Ingen annans föräldrar kan ju säga till mig hur länge jag ska vara ute .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fall jag skulle berätta allt jag är stolt över, så blir det en evighet och det har inte jag tid med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts