Jump to content

Bragder!


vinnecool
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Mina betyg

Att ha gett en idiot i min klass blåtiror åtskildiga gånger

Att jag kan säga sex laxar i en laxask utan problem

Precis som Cortez så är jag stolt över min syrra

Jag är stolt över att jag var först i klassen med att skaffa SA (fy fan vad man blev populär)

Till sist är jag stolt över att ha kunnat skryta om mig själv

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Mina betyg

- Mitt uppförande

- Att aldrig snusat eller rökt

- Min moppe

- Att åka till alperna på sportlovet!!11!! B)

Har dock en stor börda en bragd som måste göras någon gång annars blir mitt liv inte komplett:

- Klå upp en störig unge i min skola :D ! Fast då rycker ju mitt goda uppförande :(... Ähh to hell with uppförande... Hmm är jag påverkad av filmen ondskan ;)? ... Konstigt blir så agressiv av att se näst sista scenen ;) ... "Om en halvtimme kommer du vara på sjukhus... Du kommer inte våga berätta vad som har hänt... Du kommer skrika tills du..."... Oj vad jag spårar ut... :ermm:

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då sticker man ut och blir jagad av snuten så räcker det en vecka :D

*Hoppas inte nån från mitt ställe ser detta men* Förra sommar lovet var jag vaken 24 timmar och spang runt i min lilla by och mukkade med några som vi kallar "Bya Vakt", man blir anmäld om dom ser en ute på nätterna, (inte till polisen) och så sköt jag AirSoftGun på några stackars måsar :ermm: . En av de kulaste sakerna i mitt liv typ B) . Fanns det var ganska länge se'n nu.. :'(

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Hoppas inte nån från mitt ställe ser detta men* Förra sommar lovet var jag vaken 24 timmar och spang runt i min lilla by och mukkade med några som vi kallar "Bya Vakt", man blir anmäld om dom ser en ute på nätterna, (inte till polisen) och så sköt jag AirSoftGun på några stackars måsar :ermm: . En av de kulaste sakerna i mitt liv typ B) . Fanns det var ganska länge se'n nu.. :'(

Så dom anmäler en för att man är ute på natten? Till vem? Och varför? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...