StellHell Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Öhrm... Jag har en stor K*k? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Öhrm... Jag har en stor K*k?:"> Varför visade du aldrig den för mig om du är så stolt Jag är stolt över min mamma pappa och bror... Kan jag begära mer.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) ädit: jag är oxå ganska stolt över att inte pluggat till ett enda prov under hela 9:an klarat alla ändå klå det^^ Känner en som i matte räknade 9 tal i 7:an 7 tal i 8:an 2 tal i 9:an och han fick VG edit:för han var bra på proven, men ändå Redigerad 11 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Känner en som i matte räknade 9 tal i 7:an 7 tal i 8:an 2 tal i 9:an och han fick VG edit:för han var bra på proven, men ändå Fan va soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag kan helt ärligt säga att jag älskar min syrra, Anna, och henne är jag väldigt stolt över. Hu gammal är hon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag är stolt över att mina föräldrar adlrig bråkar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag är stolt över att mina föräldrar adlrig bråkar :"> JAg bråkar med mamma får att jag inte har några syskon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 JAg bråkar med mamma får att jag inte har några syskon... Du ska fan vara glad att du inte har syskon ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Är nöjd när jag gjorde kamikaziangrepp mot fi'n och på något knepigt sätt fick alla som satt och tryckte bakom en vägg så mitt lag vann. (Softairgun alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Varför visade du aldrig den för mig om du är så stolt Dagens skandal.... Redigerad 11 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Du ska fan vara glad att du inte har syskon ! Hm kanske det men det kan bli olidligt tråkigt ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hm kanske det men det kan bli olidligt tråkigt ibland... Då sticker man ut och blir jagad av snuten så räcker det en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag är väldigt stolt över min kånkelbärsodling! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Jag sköt min polare i benet med luftgevär för han snackade ju skit om mig..men vi körde krig med luftgevär fast vi hade kevlar skydd Piss dyrt men värt det..o vi har lite på benet ..så jag sköt han där men missade lite så han fick in den ½ cm i benet så d var inte så farligt..men det är jag stolt över.. Eller när jag åker cross och ser en polis och börjar burna så brukar jag leka ghostrider.. d e roligt men d jag e stolt över e att jag alltid har kommit undan Redigerad 11 februari, 2005 av Shotmans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Att jag äger på snöskoter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Dagens skandal.... Vaddå skandal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 usch, snacka om "kom hit och skryt!" topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hu gammal är hon då? Hon är för gammal för dig i alla fall, hon är 23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag har sett Jeppson i the ark bli ivägburen av två poliser, full som fan. Bakom honom stod sylvester och sa: "men kom igen och låt honom va...bara för att han är bög..." Varpå Jeppson svarade: "JAG ÄR INTE BÖÖÖÖÖG!" Så jag frågade poliserna varför dom bar iväg honom...och då släppte de honom. helt utan förvarning... hm...jag har 290 poäng i skolan nu...(utan att slita ihjäl mig, lärarna tycker om mig helt enkelt) att jag inte lyssnar på limp bizkit längre. ingen bragd ejentligen... jag har somnat i mina egna spyor utan att egentligen bry mig ett smack...gissa varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 att jag inte lyssnar på limp bizkit längre. ingen bragd ejentligen... Jag vet, Limp Bizkit är en drog! I just can't get enough of it! men fan att Wes Roland quitta ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts