Jump to content

Bragder!


vinnecool
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg
ädit: jag är oxå ganska stolt över att inte pluggat till ett enda prov under hela 9:an  ;)  klarat alla ändå ;)  klå det^^

Känner en som i matte räknade 9 tal i 7:an

7 tal i 8:an

2 tal i 9:an

och han fick VG :huh::rolleyes::D

edit:för han var bra på proven, men ändå

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sköt min polare i benet med luftgevär :rolleyes: för han snackade ju skit om mig..men vi körde krig med luftgevär :huh: fast vi hade kevlar skydd ;) Piss dyrt men värt det..o vi har lite på benet ..så jag sköt han där :D men missade lite så han fick in den ½ cm i benet så d var inte så farligt..men det är jag stolt över..

Eller när jag åker cross och ser en polis och börjar burna så brukar jag leka ghostrider..;) d e roligt men d jag e stolt över e att jag alltid har kommit undan

Redigerad av Shotmans
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett Jeppson i the ark bli ivägburen av två poliser, full som fan. Bakom honom stod sylvester och sa: "men kom igen och låt honom va...bara för att han är bög..."

Varpå Jeppson svarade: "JAG ÄR INTE BÖÖÖÖÖG!" :D:)-_-

Så jag frågade poliserna varför dom bar iväg honom...och då släppte de honom. helt utan förvarning...

hm...jag har 290 poäng i skolan nu...(utan att slita ihjäl mig, lärarna tycker om mig helt enkelt)

att jag inte lyssnar på limp bizkit längre. ingen bragd ejentligen...

jag har somnat i mina egna spyor utan att egentligen bry mig ett smack...gissa varför? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...