MyStiC Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) 1. Skollans "hacker" 2. Min hund 3.Min dator.. 4.Silver grodan (ända simmärket jag har) 5. Livet 6.Ny sida i denna topic Redigerad 7 februari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 1. Skollans "hacker" 2. Min hund 3.Min dator.. 4.Silver grodan (ända simmärket jag har) 5. Livet 6.Ny sida i denna topic HAHA! Jag har också fått silvergrodan! vi kan bilda en klubb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 HAHA! Jag har också fått silvergrodan! vi kan bilda en klubb... Är det den man får när man simmar? Jag lärde mig inte simma förrän i 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 HAHA! Jag har också fått silvergrodan! vi kan bilda en klubb... ? Har du oxå fått den? Cooligt värre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Är det den man får när man simmar? Jag lärde mig inte simma förrän i 4:an Alltså lärde du dig att simma ganska nyligen? NÄRÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Alltså lärde du dig att simma ganska nyligen? NÄRÅ! Jag lärde mig simma i 6'an-7'an o e fortfarande kass som fan på de, klå de Så därför håller ja mig på land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag lärde mig simma i 6'an-7'an o e fortfarande kass som fan på de, klå de Så därför håller ja mig på land Du sak inte sörja En som går sista termin i 8:an på min skola kan inte simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 1. Min Honda nsr 2. Guldfisken (Muahahaha) 3. Ehm... öhh... Jag städar inte mitt rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Att jag runkade 5 gånger på 1 dag en gång . gjorde lite ont i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Att jag runkade 5 gånger på 1 dag en gång . gjorde lite ont i slutet 5 ggr? ' hur fan orkade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 5 ggr? ' hur fan orkade du? Han får nog inget annat än handen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Lite stolt över hur jag kan teckna i FÖRHÅLLANDE till andra personer i min omgivning... förutom en! han är dubbelt så bra GEAS .. seriöst! så bra som han var i 5:an är jag nu Redigerad 10 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 ? Har du oxå fått den? Cooligt värre.. Jag har fått Guld-Fisken !!! Den är jätte cool! Alldeles Gul..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Kom igen P-C, du gör mig generad! :"> Om du vill kan jag leta fram lite gamla bilder och lägga upp, och det är minsann inga vackra syner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Två klubbmästerskaps guld i RC (Radiostyrt) och att äga en gokart som är kapabel till att köra skiten ur vilken moppe som helst (brukar få tyst på alla kaxiga fjortisar som skrattar åt min moppe).. Synd man inte får köra me den på väg bara.. Den betyder allt i mitt liv! Skulle kunna sova i den tillochmed, den e jäkligt bekväm! man sitter som smetad! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/jag_kor.jpg Ska precis till att starta .ahh åker du oxå gokart? yamaha eller mini? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) *BORT!* Redigerad 10 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Är det den man får när man simmar? Jag lärde mig inte simma förrän i 4:an Jag tyckte jag lärde mig sent (slutet av 1:an) minns att jag nästan börja grina en gång när jag var 6 när min kompis(som kunde simma) som var/är ett år yngre än mig, höll på och snacka om när han simmade :'( :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hmm.. vet inte riktigt.. Trummor är mitt liv. så jag är ganska stolt över trumsättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag kan helt ärligt säga att jag älskar min syrra, Anna, och henne är jag väldigt stolt över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) En gång simmade jag dubbla längder under vattnet i en sån bassäng polarna klarade typ en halv ädit: jag är oxå ganska stolt över att inte pluggat till ett enda prov under hela 9:an klarat alla ändå klå det^^ Redigerad 10 februari, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts