vinnecool Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ja, vad är du mest stolt över? Inget CS-snack bara, posta det i cs-tråden! Skryt hur mycket ni vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Guld @ 08-cupen i bowling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Att vara potttränad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Två klubbmästerskaps guld i RC (Radiostyrt) och att äga en gokart som är kapabel till att köra skiten ur vilken moppe som helst (brukar få tyst på alla kaxiga fjortisar som skrattar åt min moppe).. Synd man inte får köra me den på väg bara.. Den betyder allt i mitt liv! Skulle kunna sova i den tillochmed, den e jäkligt bekväm! man sitter som smetad! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/jag_kor.jpg Ska precis till att starta Redigerad 5 februari, 2005 av SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Okej... 1. jag har fått en ny mobil 2. min morsa är i spanien och jag har lägenheten ensam i två veckor 3. min data har fått virus 4. min pappa är nog starkare än någon av era pappor 5. jag har diskmaskin 6. jag har kaffebryggare 7. jag har vattenkokare 8. jag har mikro 9. jag har en ficklampa gjord av spanska bussbolaget ALSA 10. jag dricker inte sprit (bara öl) 11. jag har en mp3-spelare 12. jag har digitalkamera 13. min tarm en lite längre än vad din är 14. min mamma köper lampi toapapper som är soft och sunt för ditt arsle Redigerad 6 februari, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag är stolt över min Musikstil ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Jag sköt me luftgevär och komm 3:a min polare komm 4:a så min är större så jag kan ha mucho choklate i den! Redigerad 7 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Att jag äger er alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Att jag äger er alla.. På vad? Eller äger du oss som objekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Ett av dom bästa basketlagen i sverige i min ålder, fastän vi bara är ett kvarterslag... Åh, idag fick jag veta att min film är med i final i Arctic Film Festival i Kiruna, stämning, även fast det är den sämsta filmen jag har gjort. Även väldigt stolt över att vara utbildad på så gott som det mesta inom musik och bra film, booya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Att jag har fått ny mobil(den till höger), en mp3-spelare med 256 mb, en JL-tröja och att päronen bokade vänner-boxen med alla avsnitt. gud va skönt att få skriva det, skryter nästan aldrig faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har gjort Hole In One!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Har stegrat nästan en halvmil med moppen. Redigerad 7 februari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 1. Crollen 2. Mobilen, Nokia 7600 3. Skillsen på cykeln 4. Cykeln 5. Datorn 6. Kameran såklart 7. Aldrig druckit, rökt eller någe sånt Typ dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag är stolt över att inte ha nåt särskilt att vara stolt över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 MITT HUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag är stolt över att inte ha nåt särskilt att vara stolt över... Jag tror att de flesta har något att vara stolt över, mer än att vara stolt över att man inte har något att vara strolt över. Jag, t.ex är stolt över att jag springer sp in i ******* fort! (har räddat mig flera gånger) Och för att jag är så jevvla stark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Kommer inte på något just nu... Återkommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Min kariya-smile Min ena dator.......okej bettan!!! båda två Mitt rykte vet inte mer eller återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Jag och några andra vann en hinderbane-grej, nr. 1 av typ 81 fast egentligen kom vi delad 1:a så vi hade en utslagsgrej som vi vann med 1 poäng vi vann kuddar Edit: så vann jag nyligen över datorn på högsta svårighetsgraden på 5 i rad på min mobil så har jag också indirekt räddat livet på en, en tjejkompis till mig tänkte ta livet av sig(alla försökte stoppa henne via internet, men hon bor i vänersborg och jag i gbg), då sa jag till en annan tjej på msn, (och hon har också haft självmordstankar) och hon snacka med henne så hon inte gjorde det och efter sa alla att det var hon som gjorde att hon inte tog livet av sig och om jag inte sagt till henne vet jag inte om hon levt idag så indirekt rädda jag henne :"> Redigerad 7 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts