Lofon Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Mulla gjorde ju en Leatherface film för ett tag sedan (Som jag missade *idiot man är*). Är det någon som vet var den filmen finns att ladda ner, eller på något annat sätt få tag på? Obs: detta är inte någon olaglig hemladdning, så bespara mig alla WAREZ varningar och dylikt. Tack för mig // Lofon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ja, här är länken: http://www.gameroom.com/cd05/andreas.html men den fungerar dock ej... Hittade den i denna tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=21670&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag fattar inte att alla tror att mulla gjorde den filmen. Tro mig det är inte han som gjorde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag fattar inte att alla tror att mulla gjorde den filmen. Tro mig det är inte han som gjorde den. Jag har iaf inte sagt något om att han har gjort den. Visste inte äns att filmen fanns. Allt jag ville var att hjälpa till, men nu är jag ganska sugen på att se filmen också... Ett tips till Lofon: Använd sökfunktionen, eller kolla på Mullas profil > "Find all posts by this member". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Tror faktiskt inte på leather face det är ju inte nån som bevisat det eller? bara folk som sätter ut falska länkar och låtsas att dem inte funkar. så det är nog bara bullshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Tror faktiskt inte på leather face det är ju inte nån som bevisat det eller? bara folk som sätter ut falska länkar och låtsas att dem inte funkar. så det är nog bara bullshit Han heter Leatherface inte Leather face.. EDIT:Blir trött på att alla ska klaga på mig därför kan jag lika gärna klaga på dig för att du skriver med mellanslag.. Redigerad 5 februari, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Kan ta och bäretta att ha inte finns så han heter ingenting. in ya face Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Kan ta och bäretta att ha inte finns så han heter ingenting. in ya face Leatherface är ju från filmen motorsågs massakern. Så, in Your face. Redigerad 5 februari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Mmm... tänkte lite fel där. p.s blir bara trött på noobs som inte vet ngt och ändå försöker rätta alla andra. tycker själv att det bara är onödigt att skriva såna inlägg Obs! blir ironiskt nog även trött på dem som skriver Noob och LOL m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Jag fattar inte att alla tror att mulla gjorde den filmen. Tro mig det är inte han som gjorde den. Vem f-n är du? Vad vet du om mitt film? Det var jag som gjorde för ett tag sen. Gjorde den i November, och anledningen till att länken inte fungerar är server problem Skulle skicka filmen till er om ni pm:ar mig Redigerad 5 februari, 2005 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Vem f-n är du? Vad vet du om mitt film? Det var jag som gjorde för ett tag sen. Gjorde den i November, och anledningen till att länken inte fungerar är server problem Skulle skicka filmen till er om ni pm:ar mig Bra, vore roligt om du kunde få upp den på nätet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Vem f-n är du? Vad vet du om mitt film? Det var jag som gjorde för ett tag sen. Gjorde den i November, och anledningen till att länken inte fungerar är server problem Skulle skicka filmen till er om ni pm:ar mig Jag har pm:at dig förr men aldrig fått svar.. Men vill gärna ha filmen.. Värkar skit bra enligt alla andra.. Hör av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vem f-n är du? Vad vet du om mitt film? Det var jag som gjorde för ett tag sen. Gjorde den i November, och anledningen till att länken inte fungerar är server problem Skulle skicka filmen till er om ni pm:ar mig Jag har haft filmen länge, och han som gjort filmen heter Chris Dickerson, men det kanske är ditt namn...? Då kanske du vet vem Zombiekiller13 är också som bestämde vad filmen skulle handla om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ett tips till Lofon: Använd sökfunktionen, eller kolla på Mullas profil > "Find all posts by this member". Tack för tipset. Jag har visserligen varit medlem här sen 2002, men jag började inte använda forumet föränn 2004, så jäg är inget proffs direkt. Men tack för tipset i alla fall! // Lofon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag har haft filmen länge, och han som gjort filmen heter Chris Dickerson, men det kanske är ditt namn...? Då kanske du vet vem Zombiekiller13 är också som bestämde vad filmen skulle handla om? Är det den filmen? Den har jag redan, och det är väl inte Mulla som har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Är det den filmen? Den har jag redan, och det är väl inte Mulla som har gjort den? Nej Mulla har inte gjort den filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Knappast att du Mulla har gjort den! Jag tror inte att du heter Chris Dickerson och har "Beach Head Productions". Kallas du Lancer Evo också eller? Tror inte det... Jävla mytoman! Annars får du förklara dig lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ufoman Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Har han gjort den filmen vill jag att han svarar på vilka som gjort rösterna vem som äger studion hur han fått tag i masken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Masken kan man köpa i en affär iofs ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Kan inte ladda ner den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts