Colan K Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Pöh ska ju inte överdriva.. Har några kvar *Host* Hur blir man moderator? *Host* Min första post: "Skotthål måste komma! tänk bara en helt sönderskjuten polisbil Har längtat detta Aslänge! " ville ha skotthål till SA Redigerad 6 februari, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Är det kul att ligga med alla modertorerna, Sofie ? Nu ska inte du vara elak...jag har ju inte fått...ehm... Finns det fler moderatorgroupies out there? (Killar göra sig icke besväret) Edit: Jag köpte GTA3 för en vecka sen och klarade det igår(Uppdragen)lite snopet men sånt är livet.........hörde här om Ghost Town.....var är det?.....nån som kommit dit?......hur kommer man dit?.......vad är det som är speciellt med det?(Några nya bilar etc.) Redigerad 6 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 http://www.sfchron.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st=0entry1466 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Inte första topicen, men detta var fan tider altså Den som får för sig att skriva i den underbara tråden blir hybernatad på obestämd tid http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&st=0entry246 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Shotgun är ju rätt bra faktiskt!!! det använder jag mest!! Det var det första jag skrev! (i en diskussion om villket vapen som är bäst på gta SA) Redigerad 7 februari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Inte första topicen, men detta var fan tider altså Den som får för sig att skriva i den underbara tråden blir hybernatad på obestämd tid http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&st=0entry246 Förresten, vem blev den första medlemen? (Hultan är ju den andra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Förresten, vem blev den första medlemen? (Hultan är ju den andra) Det var hultans testmedlem. Du blir inte förvånad när du får veta att den heter(hette?) test Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Inte första topicen, men detta var fan tider altså Den som får för sig att skriva i den underbara tråden blir hybernatad på obestämd tid http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&st=0entry246 Noo, jag vill ju skriva i den och informera alla om hur stort forumet är! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Här är min här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Min första tråd och första post. här EDIT:den var härlig den tråden. TRÅDEN DÄR ALLA GORDE BORT SIG (speciellt funnylin) Redigerad 7 februari, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) :'( "Fan vikken känsla att åka fyr hjuling på landsbyggden susa förbi en gammal bond läpp i 60-80 fyy fan va coolt. jag kan inte hålla mig att få spränga polis bilar och backa in bilen i väggen medans en polis e bakom " Editerar denna post: Någon som tycker jag e lika noobig som förut? Redigerad 7 februari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Min första tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Min första tråd. Hehe, den blev faktiskt uppskattad Redigerad 7 februari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Här är min här Haha var du 3 år eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Hur skriver man när man är inne i ett game på MTA? Redigerad 8 februari, 2005 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Hur skriver man när man är inne i ett game på MTA? Skapa en ny topic istället.. Men jag vet inte.. T eller Y kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 *Host* Hur blir man moderator? *Host* Hahahaha varför vill du bli det för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Skapa en ny topic istället.. Men jag vet inte.. T eller Y kanske? Men han menar ju att det är hans första! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts