mons Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Hoppas det är något bra isf , det är ju trots allt fredagen den 13 imorgon Mitt första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 .kan rekomendera kellys hjältar 5/5 möjliga :"> (Inklusive rubriksmilisen, noobigt eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Kan man landa uppe på taket som Kejim är på i mellan-sekvenserna med Dodon? Har dock inget minne av att jag posta den. Och sen finns den inte ens med i Topicen! Redigerad 5 februari, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 "Asså jag blir FULLSTÄNDIGT galen på GTA3. Det hackar som om jag kör det på en 90mhz:are som inte har ett grafikkort. Jag har en 1200mhz med 512 mb RAM och en GeForce 2. Jag har laddat ner 3d analyze, high fps och chefzz ljud dll update beta v.2 och det hackar endå! OBS, kör på 640*480 med typ 5 streck på drawing disstance, ingen trails, med frame limmiter och frame sync och subtitles men ingen widescreen!!!!! (asså det hackar inte lite utan hela tiden!) SNÄLLA HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIG! sad.gif" Lol, måste ha varit galen på gta3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 "jag (brosan) är lite knäpp. jag hade glömt att logga ut från min kära broders inloggning.. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Okej, när vi ändå är inne på det...jag e rätt ny med GTA VC, men när jag gör Pizza Boy Uppdrag så vet jag inte hur man lämnar pizzan till kunden...? Jag har testat att stanna precis intill och att köra förbi precis intill. Need help. Vad dum man känner sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Nån som vet var man kan få tag på låten som spelas i Introt?? I Mafia-forumet, har fortfarande inte fått svar på den frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 det finns en guide till Vice City som d skulle kunna köpa, men det kanske skulle vara lite onödigt. Den är bra, och visar var alla hidden's finns. Finns oxå en annan massa info om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Du måste ställa en Stallion utanför parkerinshuset, sen går du ut ur den och när du sedan går in i den igen får du updraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Columbians hatar alltid en Som användaren Xsi. Redigerad 6 februari, 2005 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Här är lite blueprints: http://www.suurland.com/blueprint_x.php?im...skyline_r34.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hej!! Är det nån som vet vart tunnelbanan ligger på bana 2? Jag har åkt genom den och kommit till bana 3! Med hjälp av flygkoden, har jag flygit över den uppfällbara bron från bana 2 till 3... Men det är ganska svårt nu! Kan nån något fusk som gör satt man kommer över alla banorna? Spelar på PlayStation2! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=526&hl= Då var jag en dryg liten skit på ca 10 år som inte kunde skriva normalt.. Fusknörd var jag också.. Tur att man har mognat sen dess Btw, för er som undrar hur man kollar er första post: Gå in på någons profil, klicka "Find all posts by this member" Gå sen till sista sidan, längst ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ja... Det sjukaste jag har drömt måste ha varit när jag var typ 7. Jag var ute och åkte skidor och då satt det en höna och värpte ägg mitt i backen. Jag körde på den, ramlade och börja grina. Inte så dåligt för första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Asså det står redan på GTA portalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nåt sånt här??? lite dålig upplösning i spelet (men för att vara gjort på 2 minuter är jag nöjd. om du är intreserad kan jag försöka hitta nån stans att lägga den. /Patrik Bilen finns förövrigt att tanka någonstans tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag vet att man studsar med bilen genom att trycka på Shift på PC. Men hur gör man det på PS2? (Håller på med Taxi uppdraget...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Haha...detta är Hultenius första inlägg: Detta är första testet, allting verkar gått fint under installeringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Min första Topicen hahaha <en kärleksförklaring till KalleR> "Humm du är söt och fin och så.. tack för att du hjälpte mig fatta det här Nu kan man ju göra en egen topic hehe du är la för go..!! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 I Mafia-forumet, har fortfarande inte fått svar på den frågan Ladda ner ett program som heter 'Mafia Data extractor'. Sedan kan du bara extrahera musikfilerna, bland dom finns den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nästan varsomhelst i havet När någon frågade om var man hittade delfiner nånstans i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts