P-C Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Det skulle vara kul o veta vad eran första post var och se hur "noobig" man var jorå...dom flesta har ju testat hl2 betan..(jag en ibland dom ) och ja tycker de e förbaskat bra.... längtar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Min första tråd + min första post... Om jag skäms? Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Kommer det något demo på gta3??? Redigerad 5 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Min är bara vanligt sa-fläsk-spam-skit-frågor...' 1: Kan man spela biljard? isåfall hur gör man? Varje gång jag går in på en bar, gömmer sig alla och bartendern sträcker upp händerna i luften! 2: När jag går in på ett gym och tänker träna står det att jag har tränat tillräckligt för dan, även fast jag inte har tränat någonting! varför står det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Har en Sony Ericcson T310....Duger länge till.....Nästa mobil bli nog en 3G telefon Hehe, inte så farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 jag har en fråga... vilken bil behöver man när man ska göra inbrott i hus?? har hört att man behöver en skåpbil, men vilken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag cyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Hej.... jag läste i GamePro att GTA3 skull komma till XboX...vet ni nått om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=8903&hl= Kuuuul... ------------------ Crice - Haha, underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 ok, men varför inte köpa VC istället? EDIT: MIN 800:E POST!!! Alla kanske inte har råd med Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Kan man inte installera ett fordon "UTAN" att byta ut ett annat?... Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 har gjort ett mod....mitt hulk mod. Kolla det på hemsidan som står här under Har en Hemsida nu för mina mods...har bara gjort den snabbt men ni kan besöka den på Xstreems mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Min Första happy new year muhfuckas Gott Nytt År Era Jefla fyfan hehehe Gott Nytt År CJ!!!! Nån Som Hålelr ME? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 death row e väl inge svårt....? hittar man bara en fin väg så är det ju skit enkelt Gjorde ett av de vanligaste n00b-misstagen, nämligen att inte stänga taggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 När jag har laddat ner en ny bil/motorcykel & ska åka till stället där jag vet att bilen/MC:en finns så låter det : PIP, Sen så hänger den sig . Typ det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 27 aug 2002 20:14 Hur ska man göra på uppdraget "Cipriani's Chauffeur" för "joey"????? Jag kör han till pricken på radarn men när jag stannar så händer ingenting. Hur ska man göra, någon som vet? //Fabian Reggade mig från början bara för att skrivadet inlägget, va bara på forumet som gäst innan det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag tycker happy birthday var roligast. Min första inte så märkvärdiga post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Var kollar man sin första post? Vore intressant att se hur dum jag va... Edit: Min första post Ba nudra Svenska i sin bästa form Redigerad 5 februari, 2005 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) ip? ... Redigerad 5 februari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Hehe... Det där ägget är grymt! Nån sett Apartment 3C?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts