Durka Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag har moddat några bilar....... men får ingen färg på dom...... bara vita.. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Jag har moddat några bilar....... men får ingen färg på dom...... bara vita.. Vad ska jag göra? Öppnan carlos.dat me t ex wordpad och där ser du hur du skall göra Ifall du också skulle vilja fixa så t ex sabreturbo ska kunna köra på väggen som alla andra bilar så ska du öppna deafult ide filen på samma vis. Redigerad 5 februari, 2005 av Svamp-Svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Förmodligen pga felaktig txd-fil....testa att "rebuild archive" med IMGTool. fungerar ibland...hjälper inte det så får du byta txd-fil, i vissa fall hjälper det att ta bort den o sen lägga in den igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts