J-coop Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Någon som vet vad som fanns i julklappen som dom lottade ut. (Den som vann kanske vill svara på min fråga) Är bara så nyfiken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Jag vill också veta!! Fan jag kunde ju ha vunnit den va en av de 5 som gick vidare, de känns verkligen surt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Nu e det så att feffe inte fått paketet än... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Nu e det så att feffe inte fått paketet än... feffe fast det påminner mig om nått vi inte skulle kalla dig för... men nu ska jag vara tyst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jag vet vad det är...ett Pokémon gosedjur... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Fy fan Kamikaze man ska inte härmas!!!! BYT AVTAR OCH BYT SINGN!!!!!!!! och 51:an suger inte... DU SUGER!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 ehhh...vad snackar du om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 ehhh...vad snackar du om? jävla fegis... så så spelar du som om du inte har gjort nått... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 så här såg Kamikaze avtar ut: just det... funnylins och så här såg hans singn ut: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload7/51an.jpg 51:an suger!!! http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload5/Logo.jpg just det... 51:ans och stells singn... och 51:an suger inte enligt mig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 eyyy........ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts