Guest Kurby Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Hallå Jag vill avinstallera och installera om Windows Movie Maker men jag vet inte hur man gör det? Går det, isåfall hur? Problemet är att så fort jag lägger till någon slags musik i listan där man lägger till audio och sina video och försöker spela upp filmen så får jag upp ett felmeddelande, men det fungerar om man bara spelar upp video!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Sök på en fil som heter divxaf.ax eller ac3.ax, ta bort dom... Eller så installerar du Service Pack 2 från Microsoft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Hallå Jag vill avinstallera och installera om Windows Movie Maker men jag vet inte hur man gör det? Går det, isåfall hur? Problemet är att så fort jag lägger till någon slags musik i listan där man lägger till audio och sina video och försöker spela upp filmen så får jag upp ett felmeddelande, men det fungerar om man bara spelar upp video!? Själv tycker jag du ska skaffa ett nytt redigerings program. Windows Movie Maker saknar mycket, men är enkelt att använda. Dock tycker jag du ska skaffa Vegas Video med många egenskaper, eller Pinnacle Studio 9 som är lite lättare att arbeta med. Adobe Premiere är också bra, men steget från Windows Movie Maker till Adobe Premiere är ganska stort. Kanske inte svaret på din fråga, men jag råder dig att byta program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Själv tycker jag du ska skaffa ett nytt redigerings program. Windows Movie Maker saknar mycket, men är enkelt att använda. Dock tycker jag du ska skaffa Vegas Video med många egenskaper, eller Pinnacle Studio 9 som är lite lättare att arbeta med. Adobe Premiere är också bra, men steget från Windows Movie Maker till Adobe Premiere är ganska stort. Kanske inte svaret på din fråga, men jag råder dig att byta program... Jo, filmerna som skapas genom Movie Maker får också en äcklig "ratio". Med Sony Vegas skapas den orginella "ration"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag har testat med Video Vegas men man får ju inte bestämma själv hur stor filmen skall bli när man ska spara! Jag hittade varken divxaf.ax eller ac3.ax så problemet ligger nån annanstans! Det går inte att installera Service Pack 2 för mig p.g.a min XP är bränd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts