disme Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ja kan fan ej hitta det stora passagerar planet i mitt privata flygplats i las venturas i verdant meadows ja ja har kollat alla hangarer den finns ej hur fan ska ja kunna hitta den då o hur osen måste ja klara flygskolan innan ja får nya uppdrag??? för finsn inga just nu hjälp snälla ber er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Det finns inget stort flygplan där..det finns i Las venturas flygplats i en hangar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Det finns inget stort flygplan där..det finns i Las venturas flygplats i en hangar. Men man måste väl ha flygcertifikatet (stavning?) för att hangaren ska öppnas, och som jag förstod det är han inte klar med flygskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Okej ja trodde det va i privatflygplatsen men ne jage ej färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Men ey.. , jag har klarat flygskolan,har flygcertifikat, men det står ändå inget sånt flygplan nånstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 At-400 heter flygplanet och finns i en stor hangar i det syd-östra hörnet på las venturas flygplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Förresten heter det ett plan och inte en plan och ska därför böjas som det och inte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Karta nån ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ok..är det det planet som många säger har problem med att spawna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 AA det tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ok..är det det planet som många säger har problem med att spawna ? Japp, just det planet, det jättestora passagerarplanet som inte finns i hangaren för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Japp, just det planet, det jättestora passagerarplanet som inte finns i hangaren för alla. Det finns inte där för mig. Någon som vet varför( Ja, min PS2 är en ny platinum, så det är inte felet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts