3reZZ Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Måste säga att ni är rätt korkade och säger 3mobilerna suger. Det är ju för fan inte 3 som gjort mobilerna, utan det är bla LG, Samsung och Sonyericsson. Har inte haft ett endaste problem med min SE Z1010, med 3 abonnemang. Så ni tror att det är abonnemanget som gör mobilen? Nej, men det finns juh ett företag som heter tre.. vi sa juh inte att 3g telefonerna sög.. men dom från tre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) 3 har miljonskulder, köp inte av dom, tack och hej. Sant, dom har skulder som hamnat i kronofoden. 3 har nästan mäst skulder av alla företag. Redigerad 6 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nej, men det finns juh ett företag som heter tre.. vi sa juh inte att 3g telefonerna sög.. men dom från tre.. 3 gör inga mobiler. Dem sköter bara nätverket och abonnemangen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 3 gör inga mobiler. Dem sköter bara nätverket och abonnemangen. Ja, men dom som man köper hos tre.. Det fattade väl du ? eller försöker du göa mig sur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ja, men dom som man köper hos tre.. Det fattade väl du ? eller försöker du göa mig sur ? Jag påpekade bara ditt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag påpekade bara ditt fel. Men orka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men orka ? Lätt. Tre kanske har skulder, men dom måste ju satsa lite för att kunna etablera sig? När dom börjat få rum på marknaden ska ni nog se att det går uppåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 VEt du vad du ska göra! du ska sula den i väggen och köpa dig den bästa mobilen som någonsin gjorts... Nokia 3310/3330... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts