Xazzi Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Hej alla nu e det så här att jag har fått en 3 mobil.. jag laddade den i ca 7 tim sen när jag skulle börja använda den så gick jag in på kamera o det.. det funka i början att ta lite bilder men nu så när jag tar kort så stannar mobilen bara upp.. och idag satte jag på mobilen, gick in på adressboken sen skulle jag lägga in lite nummer,så slocka bara mobilen o kom tillbaks till huvud fönstret (det har hänt så många gånger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Du har nog inte lyssnat på vad 3's anställda har sagt. Du ska köra slut på batteriet som du får med (Båda är halvt laddade från början) sedan kan du ladda det/dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Du har nog inte lyssnat på vad 3's anställda har sagt. Du ska köra slut på batteriet som du får med (Båda är halvt laddade från början) sedan kan du ladda det/dem. Är det försent nu,,, hur ska jag göra. (HJÄLP) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 .om du inte har låtit den att ladda rätt (vad är de? 16 timmar?) så måste du nog köpa ett nytt batteri... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 .om du inte har låtit den att ladda rätt (vad är de? 16 timmar?) så måste du nog köpa ett nytt batteri... Ne :'( Va fan:< det går ju ringa med den o så men när man försöker gå in på tex inställningar så laggar den upp sig o skärmen blir svarrt. Men asså jag tog bort den från laddning i morse då såg batteriet fullt ut asså ni vet grejjen uppe vid hörnet (-----) då hade den laddat i 11 tim (Min första post hade jag räknat fel asså inte 7 tim utan 11 tim..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 ..köp en riktig mobiltelefon. att din tremobil hänger sig har inget med batterierna att göra. de brukar vara så. åk till en treaffär eller en treåterförsäljare och fråga om det finns några uppdateringar till telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Asså snälla har nån haft samma problem o har löst det? e fan så arg o sur. (Hjälp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Lyssna jag e på min andra 3 nu... tre mobilerna suger.. bara att acceptera.. alla e sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Men du kan ju inte mena att man inte ens kommer in i adressboken på tre telefoner? Min kompis har en 3 telefon, har aldrig klagat på att den krashar eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Ja.. Asså vadå då skulle alla köpa 3310 om 3 mobilerna e så kassa.. men liksom 3 mobilerna vill alla köpa för att man kan göra video samtal men jag kan ju inte ta kort om jag skule ta kort skulle mobilen bli Och 4 av mina vänner han 3mobil o dom tar kort hela tiden (Bara för att dom tror att dom e nåt) Och dom har aldrig klagat.. Redigerad 5 februari, 2005 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Lyssna jag e på min andra 3 nu... tre mobilerna suger.. bara att acceptera.. alla e sånna Köpte min i Lördags (förra då alltså), och den funkar helt perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Köpte min i Lördags (förra då alltså), och den funkar helt perfekt. Har mitt batteri typ gått sönder:S va fan e så sur nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ring eller maila kundtjänst och fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Ring eller maila kundtjänst och fråga Gjorde faktist det igår förklarade så här. "Hej,,jag har nåt problem med min nya telefon alltså när jag ska tex ta bild så stannar bara telefonen upp och skärmen blir svart,,När jag går in på inställningar så stannar bara telefonen upp.Vad ska jag göra? Svar: Vad e ditt namn då sa jag ´mammas namn eftersom hon köpt telefonen han sa att telefonen ej är registrerad och jag skulle avvakta tills helgen e slut. hela problemet ligger nog i batteriet.. vet nån hur länge man ska ladda första gången? EDIT: Jag kan ej heller ladda mitt batteri. för telefonen stänger ju av sig jag la telefonen på laddning då såg jag hur det gick upp några % men när jag kom hem så hade allt bara slutat o ladda.. jag tog på telefonen jaha.. lika lite batteri kvar CP TELEFON :'( Redigerad 5 februari, 2005 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Tills batteriet slutas ladda, dvs när laddningsindikatorn slocknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Tills batteriet slutas ladda, dvs när laddningsindikatorn slocknar. Ursäkta är ej direkt 100% svensk översättning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Måste säga att ni är rätt korkade och säger 3mobilerna suger. Det är ju för fan inte 3 som gjort mobilerna, utan det är bla LG, Samsung och Sonyericsson. Har inte haft ett endaste problem med min SE Z1010, med 3 abonnemang. Så ni tror att det är abonnemanget som gör mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 3 har miljonskulder, köp inte av dom, tack och hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Och vad i h*lvete är dinna källor licksom 3 är typ det mest växande företaget i sverige och du påstår att dom har miljon skulder. jag är inte arg på dig jag e bara besviken på att det finns så dumma människor i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag klarade 3 i en vecka, sedan låste jag upp min Z1010! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts