danil89 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Kan man ladda ned musik från internet lagligt och i så fall var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Äh, ladda ner olagligt som 99,9% avv alla i världen gör Redigerad 4 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 WWW.ginza.se kanske.. jag vet inte så mycket om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Kan man ladda ned musik från internet lagligt och i så fall var. DC++, det är lagligt.. än så länge. Kolla på artisternas hemsidor annars, dom kanske har släppt några låtar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 .finns inte napster då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Det ska väl gå att ladda från siba? Iaf någon Timbuktu singel enligt reklamen, fast den är det väl ingen som vill ladda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 DC++, det är lagligt.. än så länge. Kolla på artisternas hemsidor annars, dom kanske har släppt några låtar där. 'Olicenserad' musik ja! Har aldrig varit lagligt att ladda hem licenserad musik enligt copyrightlagen och så vidare, t.ex. musik som metallicas, Rammsteins, Manowars, Ac/Dc's etcetra är fullt olagligt. Dock finns det ju folk som släpper sina egna låtar på dc++ också så det är nog lagligt att ladda hem dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Cdon.com kör väl med någon reklam om att man kan ladda ner musik? Redigerad 5 februari, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Man laddar ner för pengar, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Man laddar ner för pengar, ja. Ja, i frågan stod det inget om gratis, så jag antar att det är ett ok svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Men är kazaa fullt olagligt? Jag vill ladda ned Robbie Williams-låtar, retas inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Men är kazaa fullt olagligt? Jag vill ladda ned Robbie Williams-låtar, retas inte nu. Nej det är helt lagligt att ladda ner upphovsrätt-skyddad musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 'Olicenserad' musik ja! Har aldrig varit lagligt att ladda hem licenserad musik enligt copyrightlagen och så vidare, t.ex. musik som metallicas, Rammsteins, Manowars, Ac/Dc's etcetra är fullt olagligt. I Sverige kan det inte bli mycket lagligare att ladda hem musik än det är idag. Det kommer en lag 1:a Juli(?) som ska sätta stopp för det. Men tills dess är det lagligt att ladda hem copyrightad musik(Olagligt att ladda upp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men när jag laddar ner musikfiler så råkar jag ut för blanka spår. Det är helt tyst när jag spelar upp låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men det är fortfarande warez, alltså förbjudet att diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts