Guest Kurby Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hej Jag har precis satt ihop en film med detta programmet! Frågan är nu bara hur man sparar hela filmen på datorn? Jag har kollat runt lite men hur fan sparar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Klicka på "Arkiv" (Eller vad knappen nu heter på engelska) och välj "Render as...". I rutan som ploppar upp väljer du format, kvalité, filnamn och annat. Simple as that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 File-> Render as-> Välj lämpligt format/storlek/kvalitet/whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Tack Tack! Jag passar bara på att fråga en grej till istället för att skapa ny topic. Jag vill avinstallera och installera om Windows Movie Maker men jag vet inte hur man gör det? Går det, isåfall hur? Problemet är att så fort jag lägger till någon slags musik i listan så får jag upp ett felmeddelande, men det fungerar om man bara spelar upp video!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts