Boomer Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Fjantade runt lite med Huntern och lyckades spränga en sån där dodo som flyger runt. har ni gjort det?!? EDIT: stavfel Redigerad 4 februari, 2005 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 You bet. Nästan det enda nöjet vid 100% completion. BTW, ta en bättre rubrik nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 JAG HAR GJORT DET! JAG HAR GJORT DET! salad fingers 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag har också gjort det..men man får ju tre stjänor efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jo, jag har gjort det. Trodde först inte att det gick, men jag pepprade bara på åsså sprängdes den! Och det blir en jädra stor smäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Det var typ det första jag gjorde med hunter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Samma här Oscarw89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Varför får man 3 stjärnor för det? Redigerad 6 februari, 2005 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Jag har okså sprängt planet med huntern! och så försökte jag spränga luftskeppet men det gick åt skogen jag körde rakt in i et hus och WASTED Redigerad 17 februari, 2005 av Epson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Går väl inte o komma upp till luftskeppet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Tror inte det men det går att ta ner den med moomaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Och vad är moomaper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det var typ det första jag gjorde med hunter!! Me too Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Och vad är moomaper? Ett program så du kan bygga om miljön i vice city flytta saker, kopiera saker osv... Går väl inte o komma upp till luftskeppet ? Man kan fixa lite med handling.cfg så helikoptrarna kan flyga högre Redigerad 18 februari, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts