Frostic Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag vill hitta bra ställen där man kan hoppa med motorcykeln. Kan ni inte visa på en karta alla ställen där det finns bra hopp m.m? Eller så kan ni säga ungefär vart om ni inte orkar visa på en karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Här e två bra finnsa as många mer men orkar inte märka ut fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag vill hitta bra ställen där man kan hoppa med motorcykeln. Kan ni inte visa på en karta alla ställen där det finns bra hopp m.m? Eller så kan ni säga ungefär vart om ni inte orkar visa på en karta. Kolla på den här sidan, där finns alla "Unique Stunt Jump Locations" utmärkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Okej, tack för hjälpen, men ni får gärna tipsa mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Okej, tack för hjälpen, men ni får gärna tipsa mer. Mitt tips är att åka runt och desta att hoppa på varenda liten kulle eller liknande. Leta lite runt om i SA alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 På toppen av mount chilliad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Hela San Fierro är ett enda stort stunt. Kör med NRG-500 på varje trappa, kulle, trottoar och du hittar garanterat ett par grymma stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Jag håller på med en SA stuntfilm. Nu håller jag på att fixa klipp mm, men hur lång ska en stuntfilm vara tycker ni? Fortfarande söker jag också passande låt(ar). Linkin Park - Faint hade jag planerat för, men sen använder chs den i sin stuntfilm... Skulle vara jättebra för mig om ni hade lite tips. Jag kan inte börja redigera filmen än, eftersom jag behöver synkronisera klippen med musiken. snälla... Redigerad 5 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag håller på med en SA stuntfilm. Nu håller jag på att fixa klipp mm, men hur lång ska en stuntfilm vara tycker ni? Fortfarande söker jag också passande låt(ar). Linkin Park - Faint hade jag planerat för, men sen använder chs den i sin stuntfilm... Skulle vara jättebra för mig om ni hade lite tips. Jag kan inte börja redigera filmen än, eftersom jag behöver synkronisera klippen med musiken. snälla... Den ska vara så lång så att du hinner få med dina bästa stunts. något jag ogillar är när en massa utfyllnadsstunts är med. den kan vara 3-4 min lång. måste du ha rockmusik med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 måste du ha rockmusik med? Nej, det har jag inte sagt... har du nå tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Nej, det har jag inte sagt... har du nå tips? Jag ska fundera lite.... EDIT: kan du inte köra den som är med på jackass? if your gona be dumb you gada be tuff Redigerad 6 februari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Nej, det har jag inte sagt... har du nå tips? Ha nån musik från SA-radiokanalerna. om du kör ute på landet så kan du ha nån bra musik från k-rose osv. edit:något jag ogillar är när en massa utfyllnadsstunts är med. @DaVa: vad menar du med "utfyllnadsstunts"?? Redigerad 6 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Att man tar med stunts som suger, men man tar med dom för filmen skall bli längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hela Sanfierro stad är full av hopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts