Cortez Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! :'( Klara uppdraget Vertical Bird, så får du en Hydra(a.k.a. "militärhelikopter".) Det uppdraget är i slutändan av storyn typ. Efter det uppdraget kan du hitta den i en av dina garage på flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Klara uppdraget Vertical Bird, så får du en Hydra(a.k.a. "militärhelikopter".) Det uppdraget är i slutändan av storyn typ. Efter det uppdraget kan du hitta den i en av dina garage på flygplatsen. Hydra är inte det jetflygplanet? Jag tror hon menar Huntern... annars stämmer det att Hydran spawnar vid flygplatsen när man klarat Vertical Bird. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hydra är inte det jetflygplanet? Jag tror hon menar Huntern... annars stämmer det att Hydran spawnar vid flygplatsen när man klarat Vertical Bird. Aha... Jo jag blandade ihop dom... Men du kan skjuta med Hydran också. Och den går fortare. Men för att få Huntern måste du fixa allt guld i flygskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Aha... Jo jag blandade ihop dom... Men du kan skjuta med Hydran också. Och den går fortare. Men för att få Huntern måste du fixa allt guld i flygskolan. Men man kan få den genom att gå till flygplattsen i Las Venturas och köra flygrejsen och då väljer man Heli hell och sedan flyger man till flygplattsen i öknen i Verdant Meadows och ställer in det i den stora hangaren mitt emot huset och sedan sparas den där. Ps.Flygplatsen e LV Redigerad 11 februari, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ballt beskrivet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ballt beskrivet va? Jodå, det var inte alls tokigt beskrivet. Hjälper säkerligen en del att kunna få tag på Huntern utan att behöva få guld i flygskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Kan ju alltid hoppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts