kebabkurt Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Var finns policemaverick och newschopper? news-chopper kör man ju på flygplats rejsen i LV men var finns den? Redigerad 4 februari, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Polishelikoptern finns på taket på polishuset i Los Santos. Fast jag vet inte om man måste klara något uppdrag för att den ska finnas där. Men det är bara att titta efter. Den andra finns i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Polishelikoptern finns på taket på polishuset i Los Santos. Fast jag vet inte om man måste klara något uppdrag för att den ska finnas där. Men det är bara att titta efter. Den andra finns i SF. Var i San fierro finns nyhets helikoptern?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 I luften när du får polisen efter dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 I luften när du får polisen efter dig... Kommer nyhetshelikoptern när ppolisen jagar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Kommer nyhetshelikoptern när ppolisen jagar mig Ja faktiskt.. om du har 5 stjärnor tror jag.. eller så e de på 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ja faktiskt.. om du har 5 stjärnor tror jag.. eller så e de på 4... Hehe jag har inte tid att kolla på alla helikoptrar när alla FBI galningar är efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 PoliceHelikoptern finns på Polishusets tak i LS. Nyhetshelikoptern finns på (LV Airport)På Raceingmarkeringen Asså den finns närman kör Heli.Race ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 PoliceHelikoptern finns på Polishusets tak i LS. Nyhetshelikoptern finns på (LV Airport)På Raceingmarkeringen Asså den finns närman kör Heli.Race ! Han som startade denna tråd visste redan att den fanns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vet nån var man får tag på en sån typ militärhelikopter? som man kan skjuta med? missiler o sånt där ballt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag tror att du måste få guld i allt på flygskolan. Annars vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vem svarade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vet nån var man får tag på en sån typ militärhelikopter? som man kan skjuta med? missiler o sånt där ballt...? På flyguppdragen på flygplatsen i LV sen kör man bara in den i sitt garage vid Weardant meadows8eller vad det nu heter) så sparas den där... men vet ingen var Newschopper står?? Jag kan bara inte hitta den.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Om man åker på motorvägen mot flygplatsen i LS åk kollar på höger sida hela tiden så ska man köra förbi ett tag som polishellikoptern står på... jag såg den där iaf...ni kan jhu testa.... kör upp på motorvägen åk kör mot flyplatsen bara ... om du startar på motorvägen så att du har LS högsta skyskrapa till höger så är det bara o fortsätta kolla åt höger och köra rakt fram....så ska den nog snart dyka upp.... hoppas ni förstår vad jag menar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 På flyguppdragen på flygplatsen i LV sen kör man bara in den i sitt garage vid Weardant meadows8eller vad det nu heter) så sparas den där... men vet ingen var Newschopper står?? Jag kan bara inte hitta den.. :'( Men vilken flygplats? menar du flygskolan där ute på landet? jag har redan klarat den, men jag har inte hittat nån militärhelikopter som man kan skjuta med... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Men vilken flygplats? menar du flygskolan där ute på landet? jag har redan klarat den, men jag har inte hittat nån militärhelikopter som man kan skjuta med... (:!!! Militär helikoptern kommer upp ibland. Den och en annan helikopter (kommer inte ihåg vad den hette) turas om att dyka upp. På den flygpaltsen norr om militärbasen, där du gör flygskolan. Redigerad 10 februari, 2005 av aiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Men vilken flygplats? menar du flygskolan där ute på landet? jag har redan klarat den, men jag har inte hittat nån militärhelikopter som man kan skjuta med... (:!!! Har du fått alla guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Måste man få alla guld för att få en militärhelikopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Japp alla guld måste man få... eller ta rättare sagt. Redigerad 10 februari, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts