felshoe Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ibland när jag spelar så kommer det upp en svart ruta med texten "error reading the grand theft auto: san andreas disc", nån som har samma problem eller vet vad jag ska göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Du måsteha enmassa repor på CD-Skivan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Tyvärr ett rätt så vanligt problem. Är det mycket repor på skivan kan det vara värt att köpa ett rengöringsset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag har sånt rengöringsmedel, har putsat ganska mkt..dt funkar ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Byt in dvdn på stället där du köpte det eller så reklamera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag har sånt rengöringsmedel, har putsat ganska mkt..dt funkar ändå inte Okej, har du testat skivan i någon annan PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 De finns nån affär som slipar om ps2-skivorna kommer inte ihåg vad den heter men det finns en i stan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 De finns nån affär som slipar om ps2-skivorna kommer inte ihåg vad den heter men det finns en i stan.. Har man behov av slipning av flera av sina skivor kan man även köpa ett eget skivslipsset. För övrigt, kebabkurt, sluta lägga in onödiga bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ja JA JA om du blir så sårad då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Mitt ps2 har nyss varit på lagning så jag tror inte det är konsolen det är fel på..kan det inte vara en äldre modell av mitt ps2 då ? , några som sagt att spelet krånglar pga äldre ps2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Har exakt samma felet,. rengjorde ps2n för damm.. lät den stå i några dagar utan att användas.. göra det svalt åt den.. nu funkar det igen kan hända i bland men är 90% skick nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ok, Prövar med det då, Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Det var så med mitt i början blev lite rädd att det inte skulle gå att spela mer men jag tog bara och gjorde den ren inuti och sen var det bara att spela problemet löst och sen kunde jag sova gott igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hah , jag har tagit dammsugaren och blåst i konsolen lite..nu funkar det la bättre iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hah , jag har tagit dammsugaren och blåst i konsolen lite..nu funkar det la bättre iaf.. Jag dammsuger mitt ps2 varannan månad lite lätt vid fläkten och på framsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Kanske borde göra det också , mitt funkar inte som det ska , lämnade in det i höstas för att det inte fukade alls..men jag kan ändå inte se dvdfilmer på dt eller spela vissa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Kanske borde göra det också , mitt funkar inte som det ska , lämnade in det i höstas för att det inte fukade alls..men jag kan ändå inte se dvdfilmer på dt eller spela vissa spel Min modell 30004 har fungerat perfekt sedan december 2000. Kanske tack vare dammsugningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nåt sånt borde det la vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nåt sånt borde det la vara Vad har du för modell då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Inte en aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts