Maxz Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag har problem med spyware. När jag går in på internet får jag nästan direkt spyware, som jag tar bort med Adaware men som sagt som kommer de nästan tillbaks direkt. Måste det bli så? Jag vill ju inte blocka cookies för då kan jag inte komma in på alla hemsidor. Finns det något annat bra program för att ta bort spyware som är gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Skaffa detta: Mozilla Firefox Spybot SpySweeper Scanna desutom regelbundet, helst i felsäkertläge också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ett tips är att skaffa Microsoft AntiSpyware och ställa in att den sak scanna varje natt eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Skaffa SP2 till XP om du har det. Fixa Googles popup-blocker till IE, Firefox, Maxthon eller en annan webbläsare med popup-blocker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag hade gjort det som Warmedal rekommendarede. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts