Stian Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag ska ha fest.. om det är någon i spångaområdet som är sugen så är det bara att komma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Brukar ibland träna hockey, men annars blir det väl en skräckfilm eller så spelare jag spel. eller så är jag på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Nu ska det lirar WoW till middagen och sedan ska det ses Ladder 49 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Festar när det är fest, vilket det inte är så himmla ofta, softar osv. Ikväll ska jag bara spela WoW hela natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 "Jag knullar runt och blir stenhåååård"... Nämen allvarligt, jag brukar sitta och se djupa filmer, bli kvasifilosofisk då det närmar sig midnatt och kasta bort mitt liv på MSN. Möjligtvis lite basketfest på låga korgar med snuskfunk, men det är bara ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Festar när det är fest, vilket det inte är så himmla ofta, softar osv. Ikväll ska jag bara spela WoW hela natten Riktigt snuskigt bra idé... Fan jag vill ha retail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Fan va alla ska dega med wow hela tiden, hatar wow:andet. Har lust att vara ute med lite hallonsoda och gå hela natten men utan mina kusiner går det inte. Kolla på lite graffiti och luktat lite på färskt hade inte heller varit så pjåkigt (luktar förjälvigt gott). Nej men jag ska sitta och lyssna på gammal Looptroop och göra det jag känner för (troligen slappa). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Sitter vid datorn och bara tar det lugnt, för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Nu är det fredag i några minuter till heh Har suttit hela dan och knåpat med linux, och nu äntligen funkar det som jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag sitter i ett hörn och snyftar och dreglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag e med polare och festar å krökar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Festa och va med tjejen är det bästa man kan göra på fredagar. haha fattar inte hur man kan sitta hemma vid datorn på en fredagkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Lira PCW med några från HLO till 04.30 sen sova, sen åka iväg nu (ikväll) och gibba i Gävle. *Geek* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Antingen är jag me kompisar eller så tittar ja på film eller sitter vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Antingen är jag me kompisar eller så tittar ja på film eller sitter vid datorn Samma här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Drive-by med localbussen eller gå ut med polarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag e med polare och festar å krökar.. YEAH!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 haha fattar inte hur man kan sitta hemma vid datorn på en fredagkväll. Inte så svårt, bara att sätta sig på valfri stol som står lagom nära datorn, och voilá! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Inte så svårt, bara att sätta sig på valfri stol som står lagom nära datorn, och voilá! Lewl topp3, nice one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Äta chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts