thotim Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Nu är det äntligen fredag och skolan är slut... Bästa dagen på veckan enligt mig Vad brukar ni göra på fredagskvällar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hmm.. Slappa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Gta sa,css, kanske nån bra fredagsfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det gammla vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Softa? Om man inte har träffat nån gullig tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Polare, polare, polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Sova hos polare ibland, sitta vid forumet eller titta på nån film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Sitta och rita i paint och dricka saft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Mata hemlösa fiskar? Dricka skurmedel och tycka synd om mig själv? Slå på politiker? Ljuga för alla jag känner och rymma till Stockholm med expressbuss? Nja, man vet aldrig vad jag hittar på. Ähh det är väl olika från Fredag till Fredag. Slappar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Fredagar ar absolut den basta dagen pa veckan! Borjan pa helgen och slutet pa skolveckan!! Jag brukar va me kompisar eller titta pa film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Laddat upp med ett flak fulöl... blir förfest här hemma och sen antingen appsolut eller riset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det jag alltid gör när jag är hemma såklart... Dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Lördag e ännu bäst! Men Idag var fredag inte så bra för vi hade kemi prov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Sitter med min gullplutt och roar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag gillar att åka spårvagn på gräsmattan på julen, men nu är det ju fredagar vi snackar om. På fredagar brukar jag tillbe Tor, och äta selleri. Och korvbröd. jag vet, fredag är frejas dag, och torsdag är tors, men jag har vänt på det liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Sitter med min gullplutt och roar mig. Är det din gura måne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Slappar... Sitter mest vid datan Har aldrig tyckt om Tv så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Är det din gura måne? Självklart! Den enda kärleken man behöver här i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Fredagar... då sitter man ju å super så in i helvete, och skaffar en egen religion för att kunna förklara heligt krig mot de kristna! Eller också gör man som jag, och bara softar framför teven eller datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Hmm, förvånar mig att inte alla svarade "supa" förutom kalleR och vinnecool själv sitter man framför datorn tills man svimmar Redigerad 4 februari, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts